Peppep Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Er det noen som peiling på et tillegsprogram til MSN som har mulighet til å få en automatisk nedteller i nicket? Jeg har hatt flere addons installert tidligere og tror det har vært på ihvertfall én av dem - men har formatert siden den gang. :/ Så, er det noen som kjenner til et program med den muligheten? Gjerne et enkelt et, for jeg trenger egentlig ikke noen annen funksjonalitet enn det.
Teds Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Googla litt og fant denne. Er ikke sikker på om det fungerer eller uten virus/spyware, har ikke testet det selv. Eneste jeg ser som minus er at man må ha .NET Framework Version 1.1 noe jeg ikke hadde . .NET Framework Version 1.1 på norskt finner du her
Moskus Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 .NET Framework Version 1.1 på norskt finner du her Om du har Framework 1.1 på norsk eller engelsk spiller ingen rolle ettersom du aldri bruker det direkte (så vidt jeg vet). Programmene som er skrevet i .NET bruker det... Dessuten er .NET alltid greit å ha installert, flere og flere programmer bruker det.
Peppep Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Heller ikke jeg, serveren er nede. Irriterende, siden det var akkurat det jeg trengte. :/ Takk Teds.
Teds Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Dette var surt, men når jeg gjorde om forumet til det "ekte" forumet. Altså dette, fant jeg en luring som hadde lagt ut en zip fil som fungerte! Men i hvilken mappe skal det ligge? MessengerCountdown.zip
Peppep Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Det var det, da. Hvordan i all verden bruker jeg det? Hjelp? Anyone? (Ser forresten at det blir nevnt at det er en standalone, og ikke en plugin til MSN.)
LarsM Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 (endret) Det var det, da. Hvordan i all verden bruker jeg det? Hjelp? Anyone? (Ser forresten at det blir nevnt at det er en standalone, og ikke en plugin til MSN.) ZIP-en inneholder kun kildekoden. Med andre ord, så må du har noe som kan kompilere den. Visual Studio .NET klarer det. Hvis du mot formodning ikke har det, så lurer jeg på om det er inkludert et verktøy, som kan kjøres fra kommandolinjen, i .NET Framework SDK-et. Evt. kan du få noe med Visual Studio .NET til å kompilere det for deg. Språket later forøvrig til å være Visual Basic. Kanskje noen i den delen av forumet kan hjelpe deg. Endret 6. juli 2005 av LarsM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå