Gå til innhold

Beste drivere for x800?


Anbefalte innlegg

Bruker ATI radeon x800XL fra Powecolour.

Har funket flott frem til nå, etter jeg instalerte de nyeste driverene til omega, så har bl.a GTA san andreas begynt å lagge litt (dårlig fps.)

Noen anelser hva jeg kan gjøre?

 

 

Andre spesifikasjoner --> 768mb DDR333mhz, P4 2,4GHz, Soundblaster Audigy, 6gig ledig HDD space av 30gig (C:)

 

Takk på forhånd.

Endret av Oblivious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Catalyst 5.6? er blitt Nvidia-mann så ekke sikker da..

Hæ, hva mener du med det??

 

Jeg mener, det er fint at du er blitt nvidia-mann, men hold de usakelige innleggene dine for deg selv.. ;)

 

Men gå tilbake til originale Catalyst-drivere ja, kan tenkes at Omega-driverne ikke er helt optimale med GTA:SA.. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg bruker Omega drivere til X800xt kortet mitt, men det har seg slik at det har dukket opp to ukjente enheter.... Det står at de sitter på x800xt kortet.. hakke peiling på hvorfor de er der..... Er irriterende hver startup når det popper opp ny enhet osv!

 

Hjelp! :ermm:

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Jeg bruker Omega drivere til X800xt kortet mitt, men det har seg slik at det har dukket opp to ukjente enheter.... Det står at de sitter på x800xt kortet.. hakke peiling på hvorfor de er der..... Er irriterende hver startup når det popper opp ny enhet osv!

 

Hjelp! :ermm: 

 

:hmm:

De enhetene er for VIVO: Video In - Video Out.

 

Aner ikke om Omega-driverne har støtte for disse enhetene, men det kan sikkert noen andre hjelpe deg med..

 

Men med Catalyst (originale ATI drivere) blir det noe enklere:

 

Last ned nyeste driver til kortet HER (ver. 5.6), der følger driverne til enhetene med, eller last ned drivere til bare disse enhetene HER.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...