adsfiklam Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Når jeg prøver å spille Football Manager 05 i nettverk så finner jeg ikke den andre PC-en. Har prøvd å klikke på "Oppdater liste", men kommer fortsatt ikke opp noen annen PC. Noen tips? Mitt innlegg nummer 1200 Endret 4. juli 2005 av yrjan
Emenius Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Sannsynligvis en eller annen type brannmur/firewall som gjør at du ikke får kontakt med den andre pc'en. Du kan jo forsøke evt. å skru av denne for å sjekke om det da funker. Dersom det går bedre da bør du vurdere å konfigurere brannmuren din riktig slik at man slipper å skru den av hver gang man skal spille FM i nettverk.
adsfiklam Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Sannsynligvis en eller annen type brannmur/firewall som gjør at du ikke får kontakt med den andre pc'en. Du kan jo forsøke evt. å skru av denne for å sjekke om det da funker. Dersom det går bedre da bør du vurdere å konfigurere brannmuren din riktig slik at man slipper å skru den av hver gang man skal spille FM i nettverk. Skal prøve å skru av brannmuren neste gang.
adsfiklam Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 Sannsynligvis en eller annen type brannmur/firewall som gjør at du ikke får kontakt med den andre pc'en. Du kan jo forsøke evt. å skru av denne for å sjekke om det da funker. Dersom det går bedre da bør du vurdere å konfigurere brannmuren din riktig slik at man slipper å skru den av hver gang man skal spille FM i nettverk. Funka ikke Andre tips?
Emenius Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 vel.... Det kan jo være så mangt. Har du f.eks huska på å krysse av for at spillet skal kjøre som server på den pc'n som hoster/starter spillet. Sjekk Instillinger/Preferences på spillet så er det en avkryssingsbox for dette. Har selv glemt dette en gang, så det er defor jeg husker det. Det er også en mulighet for å angi direkte ip adressa til den maskina som er server. Mener å huske at dette er et valg på nettverks bildet i spillet. Hva skjer om du forsøker dette ? Feilmeldinger etc.... ? Funker det fortsatt ikke kan du jo forsøke forumet på FMNorge . Pleier å være mye fornuftig info å finne her om både FM og de gamle CM spilla. Om du ikke finner noe der, kan du jo prøve å poste samme medling i forumet der. Sannsynligvis en del FM folk som har vært borti samme problematikken tidligere.
adsfiklam Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Takk for svar Emenius. Skal prøve det neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå