Gå til innhold

Nettverksproblem i FM05, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg prøver å spille Football Manager 05 i nettverk så finner jeg ikke den andre PC-en. Har prøvd å klikke på "Oppdater liste", men kommer fortsatt ikke opp noen annen PC.

Noen tips?

:)

Mitt innlegg nummer 1200 :D:fun::grin:

Endret av yrjan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis en eller annen type brannmur/firewall som gjør at du ikke får kontakt med den andre pc'en. Du kan jo forsøke evt. å skru av denne for å sjekke om det da funker. Dersom det går bedre da bør du vurdere å konfigurere brannmuren din riktig slik at man slipper å skru den av hver gang man skal spille FM i nettverk.

Skrevet
Sannsynligvis en eller annen type brannmur/firewall som gjør at du ikke får kontakt med den andre pc'en. Du kan jo forsøke evt. å skru av denne for å sjekke om det da funker. Dersom det går bedre da bør du vurdere å konfigurere brannmuren din riktig slik at man slipper å skru den av hver gang man skal spille FM i nettverk.

Skal prøve å skru av brannmuren neste gang.

Skrevet

Funka ikke :no:

Andre tips?

Skrevet

vel.... Det kan jo være så mangt.

Har du f.eks huska på å krysse av for at spillet skal kjøre som server på den pc'n som hoster/starter spillet. Sjekk Instillinger/Preferences på spillet så er det en avkryssingsbox for dette. Har selv glemt dette en gang, så det er defor jeg husker det.

Det er også en mulighet for å angi direkte ip adressa til den maskina som er server.

Mener å huske at dette er et valg på nettverks bildet i spillet. Hva skjer om du forsøker dette ?

Feilmeldinger etc.... ?

Funker det fortsatt ikke kan du jo forsøke forumet på FMNorge .

Pleier å være mye fornuftig info å finne her om både FM og de gamle CM spilla.

Om du ikke finner noe der, kan du jo prøve å poste samme medling i forumet der.

Sannsynligvis en del FM folk som har vært borti samme problematikken tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...