Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bytte internett leverandør?


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om jeg treffer riktig med posten her, men siden det er mange internett relaterte spørsmål her så prøver jeg..!

 

 

Sitter nå på en Telenor adsl linje, som for øyeblikket måler under 700 kb.sek.

Har jo blitt lovet at den skal komme opp i 1000, men det kan ta helt frem til 31 desember...rektig?

 

Tenkte jeg bare skulle sjekke litt om jeg kan få noe bedre, eller tilsvarende for samme pris som jeg (pappa), betaler for nå i måneden..er vel 349 eller.no.. så si ifra!

 

Og er det noe stress med å endre internett leverandør? ekstra priser som dukker opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer mye ann på hvor i landet du befinner deg da... er ikke alle som kan levere like linjer over alt.. kan du fortelle meg hva slags telenor linje du har som holder 700kb/sek

for 300kr nå?? her jeg bor er det sterkeste di leverer 4mbits, og den holder vel rundt 600kb/sek og den koster rundt 600kr...

Lenke til kommentar
kommer mye ann på hvor i landet du befinner deg da... er ikke alle som kan levere like linjer over alt.. kan du fortelle meg hva slags telenor linje du har som holder 700kb/sek

for 300kr nå?? her jeg bor er det sterkeste di leverer 4mbits, og den holder vel rundt 600kb/sek og den koster rundt 600kr...

Vennligst skru på hjerna før du åpner kjeften neste gang.

 

Du forstod godt at han meinte 704kbit/s linja, sida han også prata om oppgradering. Du vil være vansklig du.

 

 

Til trådstarter: Kanskje det tar så langt tid, kanskje ikkje, vil tippe det skjer ganske så kjapt, det er mange som har fått oppgradert alt.

Lenke til kommentar
kommer mye ann på hvor i landet du befinner deg da... er ikke alle som kan levere like linjer over alt.. kan du fortelle meg hva slags telenor linje du har som holder 700kb/sek 

for 300kr nå?? her jeg bor er det sterkeste di leverer 4mbits, og den holder vel rundt 600kb/sek og den koster rundt 600kr...

Vennligst skru på hjerna før du åpner kjeften neste gang.

 

Du forstod godt at han meinte 704kbit/s linja, sida han også prata om oppgradering. Du vil være vansklig du.

 

 

Til trådstarter: Kanskje det tar så langt tid, kanskje ikkje, vil tippe det skjer ganske så kjapt, det er mange som har fått oppgradert alt.

Ikke nok med det, men "kb/s" er kilobit/s, mens "kB/s" er kilobyte/s.

Her er det nok "Krokodille" som roter litt!

 

 

On topic:

Vil ikke anbefale NGT, da du mest sansynlig vil slite med kundeservicen dems. Spiller du spill som krever bra ping, hold deg et stykke unna dem.

 

Har hørt mye bra om Direct Connect.

Lenke til kommentar

Skifta til firstmile mega

 

1300/640, og de kompanserer for overhead så jeg har egentlig 1545/640. Bredbåndstester viser 1350/564.

 

Prisen er den samme og kundeservice er utrolig. Svar på problemet kommer etter ett par minutter, og trenger de en dag for å endre på noe så ringer de faktisk tilbake (første gang jeg har opplevd). Har du problemer i sentralen eller noe slikt, så er montøren på plass senest siste arbeidsdag. Ping ligger i norge mellom 25 og 35 hos meg.

 

Kan du få firstmile så er det noe jeg anbefaler.

 

 

(jeg vet de er kjøpt av ngt, men enn så lenge så virker det som om de er ett eget selskap. Jeg bestilte etter oppkjøpet)

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...