Gå til innhold

Kritikk på selvportrett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 7ellven pap-kopp i hånda eller forann beina og det hadde vært som tatt rett ut ifra oslo sentrum ;)

Bilde var ellers greit nokk men ikke det jeg forbinder med portrett bilder.

Skrevet (endret)

Jeg syns det var et ganske bra bilde. God komposisjon. Effektfullt med den hvite veggen. Passet bra i sort-hvitt.

Det er et typisk avis-portrett-intro-bilde (puh) der overskiften til artikkelen passer fint inn i det blanke området. Eventuelt hadde bildet passet som bakgrunn for hele artikkelen.

To ting; Du kunne kanskje gitt det enda litt til kontrast i PS + jeg lurer på om personen er litt uskarp? Bildet var for lite til å se det skikkelig, men jeg fikk "følelsen" av det.

Bad_Byte: "A portrait is a painting, photograph, or other artistic representation of a person" (Wikipedia).

Endret av steinrr
Skrevet

Tok meg den frihet å endre litt på den sånn som jeg ville gjort det i photoshop.

Dersom bildet kun skal være et selvportrett synes jeg du har gjort en bra jobb.

Men er det noe grunn til at du skal sitte nedgjemt i en krok og se trist ut?

Eller er dette bare for bildets skyld.

I mine øyne burde et portrett alltid gjenspeile personens liv, og dens omgivelser.

I min versjon gjorde jeg personen litt mørkere for å få fram tema sorg litt mer, og la til no skrift.. ;)

Talast

post-209-1120821813_thumb.jpg

Skrevet

Jo bildet var fint tatt. Det ga en spesiell posisjon i bildet som ga veldig spessiel stemning. Som sagt Sitat Bad_Byte: "En 7ellven pap-kopp i hånda eller forann beina og det hadde vært som tatt rett ut ifra oslo sentrum ". dette har du så helt rett i ;)

Skrevet

Hei tok meg friheten i å komponere ett nytt bilde av det Du hadde tatt, som forøvrig gav meg følelsen av tankefull........ Bildet sier noe liksom:)

post-209-1122007359_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...