lordbiggi Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hei Har eit problm med grafikken min. Når eg starter eit spill så ser det ganske greit ut i 10-20sec etter det så komme dette bilde. Slik blir det værende i ca eit halvt minnut. før skjermen blir svart og eg er tilbake i spillet igjen. Hva er det som er årsaken til dette? HW: Asus AX800XT PE driver catalyst 6.14.10.6542 pP4 3,4Ghz 1024mb ram
Scortech Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Har du sjekket tempen på grafikkkortet ditt? går viften på skjermkortet ditt eller? Det der ser ikke bra ut
Goliath Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Ser ut som at skjermkortet ditt sliter med varmeutvikling.. Endret 4. juli 2005 av überGoliath
lordbiggi Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Skjermkorte midt er vannavkjølt og ligger på 40grader ram og gpu
lordbiggi Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 zeOx[' date=04/07/2005 : 23:29] ser ut som at hertzen er litt ute av kontroll.. Hva mener du med det. Og hvordan kan eg fikse det?
lordbiggi Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Skaff deg en areo cool Og va er så det???
lordbiggi Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Tror kanskje det er nokon misforståeleser. Etter at bilde har kommet tilbake igjen så funker det bra igjen. Det kan hende at foreks. vann og marka på banene blir svart. Men eg føler meg sikker på at det ikkje er temeraturen som er problemet
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Hvis flater blir sorte eller mister teksturen sin er det det samme som det foregående, nemlig artifacts. Temperaturen på GPU er høyst sannsynlig problemet, men det kan like gjerne være en feil med kortet ditt som har utviklet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå