Gilbert Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Sitter på laptop, og med den "musa"/touchpad'en er det for meg komplett umulig å fly fly. Er det noen elskverdige vesener som kan ta ferdig flyskolen for meg? I såfall kan jeg sende savefila om du pm'er meg
Bear^ Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Å fly er lett selv uten mus. Faktisk bruker jeg ikke mus når jeg flyr i SA. Bruker W til å gasse, A og D til å tilte flyet venstre/høyre og pil opp/ned til å tilte flye opp/ned. Funker kjempe.
Hr. Jenssen Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Jeg skal gjøre det så raskt som mulig, men akkurat nå sitter jeg med fattern sin Laptop, og PC'en min gidder jeg ikke å sette på før litt senere i kveld, da det er så forbanna varmt! (nesten 30 grader Celsius her nå! ) EDIT: Skal vi se, nå skal jeg få starta opp spillet, så får vi se om mine ferdigheter rekker. EDIT2: Der var det ferdig. Ikke alle har så superbra score, for jeg gadd ikke å prøve på dem flere ganger enn at jeg klarte det (klarte alle på første forsøk bortsett fra den siste). Anyways, her er fila. Endret 4. juli 2005 av MeTa][iC
Wooho Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Å fly er lett selv uten mus. Faktisk bruker jeg ikke mus når jeg flyr i SA. Bruker W til å gasse, A og D til å tilte flyet venstre/høyre og pil opp/ned til å tilte flye opp/ned. Funker kjempe. Jup me to , genialt, gidd å bruke musa sier jeg bare.
Bromlexl Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Å fly er lett selv uten mus. Faktisk bruker jeg ikke mus når jeg flyr i SA. Bruker W til å gasse, A og D til å tilte flyet venstre/høyre og pil opp/ned til å tilte flye opp/ned. Funker kjempe. Jup me to , genialt, gidd å bruke musa sier jeg bare. Samme her. Går ikke an å fly bra med musa.
Hr. Jenssen Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Å fly er lett selv uten mus. Faktisk bruker jeg ikke mus når jeg flyr i SA. Bruker W til å gasse, A og D til å tilte flyet venstre/høyre og pil opp/ned til å tilte flye opp/ned. Funker kjempe. Jup me to , genialt, gidd å bruke musa sier jeg bare. Samme her. Går ikke an å fly bra med musa. Går ikke an?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå