Gå til innhold

[GTA]Kan noen gjøre et oppdrag for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på laptop, og med den "musa"/touchpad'en er det for meg komplett umulig å fly fly. Er det noen elskverdige vesener som kan ta ferdig flyskolen for meg? I såfall kan jeg sende savefila om du pm'er meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fly er lett selv uten mus. Faktisk bruker jeg ikke mus når jeg flyr i SA. Bruker W til å gasse, A og D til å tilte flyet venstre/høyre og pil opp/ned til å tilte flye opp/ned. Funker kjempe.

Skrevet (endret)

Jeg skal gjøre det så raskt som mulig, men akkurat nå sitter jeg med fattern sin Laptop, og PC'en min gidder jeg ikke å sette på før litt senere i kveld, da det er så forbanna varmt! (nesten 30 grader Celsius her nå! :ohmy: )

EDIT: Skal vi se, nå skal jeg få starta opp spillet, så får vi se om mine ferdigheter rekker. :)

EDIT2: Der var det ferdig. Ikke alle har så superbra score, for jeg gadd ikke å prøve på dem flere ganger enn at jeg klarte det (klarte alle på første forsøk bortsett fra den siste).

Anyways, her er fila. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet
Å fly er lett selv uten mus. Faktisk bruker jeg ikke mus når jeg flyr i SA. Bruker W til å gasse, A og D til å tilte flyet venstre/høyre og pil opp/ned til å tilte flye opp/ned. Funker kjempe.

Jup me to :thumbup: , genialt, gidd å bruke musa sier jeg bare. :innocent:

Skrevet

Samme her. Går ikke an å fly bra med musa. :no:

Skrevet

Samme her. Går ikke an å fly bra med musa. :no:

Går ikke an? :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...