Nessi Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hei! Jeg har problemer med Counter Strike Source om dagen, får ikke oppgradert, har lest på troubleshooting men skjønner ikke noe, for spillet funka for noen uker siden. Får dette problemet: Endret 5. juli 2005 av Nessi
andre_sn Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 hadde samme problem med min gamle steam konto. En eller annen kar hacka seg inn på den og tok kontoen min!!! Jeg søkte opp mitt eget brukernavn, og gjett hvem som stod som eier av kontoen? En eller annen tysk fitte!!!
Nessi Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Har slått av brannmuren min. Har ett trådløst nettverk (Asus) men det har jo fungert før, for 2 uker siden spilte jeg CS s lykkelig, men nå funker det ikke offline en gang. Er veldig fortvila.
Mammuten Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Har ikkenoe løsning på problemet, men tror du burde endre emnefeltet til noe mer "bestemt" enn "Trenger Serriøst Hjelp?" F.eks "Problemer med Steam, vil ikke connecte internet" elns.. Bruk fantasien Uansett, lykke til med problemsøkningen
Black Star Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
Anbefalte innlegg