Pysj Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Giftet seg over mobilen Dårlig vær hindret brudeparet i å møtes på selveste bryllupsdagen. Presten visste imidlertid råd, og bestemte seg for å ta i bruk utradisjonelle metoder. Les artikkelen her
Erren Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Oppfinnsomt Det var nok en koselig og spesiell måte å gifte seg på
MobiL FreAk : : : Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 må være det sykeste jeg har hørt..jaok, da kanskje ikke det sykeste, men ganske nærme..kunne jeg ALDRI funnet på å gjøre! da hadde jeg heller utsatt bryllupet, altså..tullete..hmm..jaja..folk er forskjellige, det er sikkert..
sir-alex Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Dette er jo helt sjukt, om det er sant vet man ikke Ble vel ikke akuratt en vanlig Bryllupsnatt da:P
Erren Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Dette er jo helt sjukt, om det er sant vet man ikke Ble vel ikke akuratt en vanlig Bryllupsnatt da:P Ble kanskje litt tele-sex :!: Hehe At de ikke ville utsette bryllupet viste jo bare at de var ekstremt glade i hverandre
Ram's Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 At de ikke ville utsette bryllupet viste jo bare at de var ekstremt glade i hverandre Det var dem sikkert.
Anbefalte innlegg