Gå til innhold

er siemens m65 noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Treg ?

.... Du mener sikkert treg til å feile ?

 

Jeg skal ikke ha noe annet enn Siemens

Ok. har hatt siemens før. en siemens mc60 og det tok jo ett år å slå den på, ett år å se gjennom bilder!

 

og i tester vises det at denne telefonen er treg, så jeg lurer bare på om dere synes den er treg. vist ikke har jeg den i lomma i morra. :)

Lenke til kommentar
M65 er en super telefon! Ikke akkurat spekket med nye high end funksjoner, men likevel god! Jeg er imponert over skjermen og kameraet, og er veldig fornøyd med synkroniseringen med pc via datakabel. En god telefon til en god pris :thumbup:

nå blir den ivertfall kjøpt :D

 

har lest en del på forumer og slikt og det stemmer det me batteriene.. men mange plasser står det at det løses ved å slå den av når man lader den ;);)

Lenke til kommentar

nei.. det ble ikke siemens på meg :( elkjøp hadde den ikke inne og hadde ingen muligheter til å skaffe den.. (forbanna Elkjøp :hrm:) og de prøvde å få fattern til å kjøpe k500i men jeg hadde ikke mobilen på meg, så jeg fikk ikke høre att han ringte..

 

tror jeg gir opp hele mobil searchen.. og lever med 3410'en til jeg blir 40..

Lenke til kommentar

Går det ikke ann å få de folka som jobber i elkjøp til å bestille en M65 eller noe fra et lager de har eller noe sånt noe...

 

Lykke til ihvertfall :)

 

Forresten tviler jeg på at 3410-en lever så lenge...

 

Edit: Oops... noen må lese postene bedre :blush:

Du får evt. vurdere å bestille fra nett eller noe da...

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar
Går det ikke ann å få de folka som jobber i elkjøp til å bestille en M65 eller noe fra et lager de har eller noe sånt noe...

 

Lykke til ihvertfall :)

 

Forresten tviler jeg på at 3410-en lever så lenge...

 

Edit: Oops... noen må lese postene bedre :blush:

Du får evt. vurdere å bestille fra nett eller noe da...

nei kjøpte k500i på mobilsjappa her :D

 

kosta 1399 men pappa kjenner ha som jobber så jeg fikk den for 1100 (var det dyrt?)

 

det var uten noe binding og uten simkort :) så jeg kan bruke det gamle.

 

er på lan nå og mobilen ligger hjemme på ladning.. (gleder meg til i morgen)

 

btw: er det skummelt å slå den på å teste mens den lader for første gang (16 timer) fikk lyst til å dra hjem å teste :)

Lenke til kommentar
btw: er det skummelt å slå den på å teste mens den lader for første gang (16 timer) fikk lyst til å dra hjem å teste :)

Nei, du kan trygt leke med den under ladingen. Hvem lar en nyinnkjøpt mobil liggene stille i 16 timer? :p

ble ferdig å lade i går da.. beste telefonen jeg har hatt :)

 

edit: i overigår

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...