ostov Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Hei Jeg prøver å finne et action spill som jeg har kun spilt demo'en av for lenge lenge lenge siden. Jeg vet at det ligger på www.theunderdogs.org Spillet eller demoen som jeg har prøvd begynner med at det er et x antall soldater på hver sida av en elv. Disse soldatene har uzi/revoler/hagle og div. andre våpen. På min side av elven er det et hus jeg kan sprenge opp og finne flere og bedre våpen. Hele spillet er vel det dere kaller turn-based. Altså jeg kan gjømme en av soldatene mine bak en busk, men jeg har kun x antall skritt eller "bevegelser" jeg kan gjøre før det er fiendens tur. Spillet er vel fra midten av 90-tallet, men er ikke sikker. Hadde vært veldig gøy å funnet dette spillet igjen. Jeg vet at det er ikke mye info om spillet, men det er så lenge siden
dapre Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg har vel spillt tusenvis (?) av demoer siden midten av 90-tallet, men dette hørtes helt ukjent ut. Det som liknet mest var turnbaserte Heroes of might and magic 2/3. I de deler av spillet der du angriper et slott, deles styrkene på midten med en mur/vanngrav i mellom. Men her er det ingen Uzi pistoler (!) kun piler, sverd og magiske lyn. Lykke til med å finne spillet
Loeve Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 HeiJeg prøver å finne et action spill som jeg har kun spilt demo'en av for lenge lenge lenge siden. Jeg vet at det ligger på www.theunderdogs.org Spillet eller demoen som jeg har prøvd begynner med at det er et x antall soldater på hver sida av en elv. Disse soldatene har uzi/revoler/hagle og div. andre våpen. På min side av elven er det et hus jeg kan sprenge opp og finne flere og bedre våpen. Hele spillet er vel det dere kaller turn-based. Altså jeg kan gjømme en av soldatene mine bak en busk, men jeg har kun x antall skritt eller "bevegelser" jeg kan gjøre før det er fiendens tur. Spillet er vel fra midten av 90-tallet, men er ikke sikker. Hadde vært veldig gøy å funnet dette spillet igjen. Jeg vet at det er ikke mye info om spillet, men det er så lenge siden Jagged Alliance 1/2?
ostov Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 dapre - Takk, men det er nok ikke det nei. Loeve - TUSEN TAKK. Det var akkurat det jeg leitet etter. Kjempe bra. Ble glad nå
Loeve Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hyggelig at jeg kunne hjelpe Jagged Alliance-serien var jo knallspill. Minner en god del om Fallout:Tactics, men er mer gjennomført imho. Mange spillbutikker har disse to spillene i en pakke på supertilbud. Ser du de så er det verdt å plukke dem opp
Rookie_NO Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 For samme typen spill, bare bedre lagd sjekk ut "Silent Storm". Selges på Ram & Rom for 149,-, kjøpte det selv her om dagen. Det følger med en expansion også.
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg opplevde ikke Silent Storm som noe annet enn en håpløs kopi av kampsystemet til Fallout-spillene, og jeg la deg kjapt fra meg, for å si det slik.
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jo, men begge er TBA (To be announced) http://tothegame.com/game.asp?id=180 http://tothegame.com/game.asp?id=3581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå