ulMo Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg har en IDE disk på 40 gb og en S-ATA disk på 200. Men windows xp finner visst ikke S-ATA disken. I Min datamaskin ligger kun den på 40gb, men nede i høyre hjørne (ved klokka osv) er det et ikon som det står "safely remove hardware" på når jeg tar musepekeren over. inne der finner jeg den disken min, men hvorfor er den ikke i Min datamaskin? Takker for alle svar
valentino Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Det kan hende at disken din ikke blir gjennkjent som partisjonert. for å sjekke dette går du inn i Control Panel>Administrative Tools>Computer Management. Inne på disk management kan du se om du finner disken å ser statusen på den.
ulMo Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Det kan hende at disken din ikke blir gjennkjent som partisjonert.for å sjekke dette går du inn i Control Panel>Administrative Tools>Computer Management. Inne på disk management kan du se om du finner disken å ser statusen på den. der inne finner jeg ingenting. bare den vanlige IDE disken
ulMo Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 noen som vet hvor jeg finner riktige drivere til min sata disk? har et gigabyte hovedkort
valentino Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 du må ha drivere til sata kontrolleren på hovedkortet... mest sansynlig finner du de på gigabyte sin hjemmeside. bare bla opp på hovedkortet ditt å velg drivere.
ulMo Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 nå fikk jeg det til! hadde faktisk riktig drivere innstallert. gikk bare inn på nvidia raid controller og la til en sak der.. for en liten bagatell.. doh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå