Gå til innhold

Sort, støyfritt og stilrent


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg er ute etter et kabinett i sort stilren finish som ikke bør være noe særlig over 1000,- Det bør også være svært stillegående vifter i, samt en separat 500W strømforsyning til en 939 plattform. Denne må også være svært stillegående.

 

noen tips folkens? :yes:

Endret av Yoruk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med stål, vs aluminium? Alu bedre til kjøling, og stål motvirker vibrasjoner ?

 

Ser at det Lian-Li kabbet har 2 stk. 120mm ADDA-vifter medfølger, hver av dem med støynivå på kun 16 dB(A). Finner man vifter på 120mm som gir vesentlig mindre støy enn dette, som kunne være et alternativ å bytte ut mot ?

 

Skulle også likt å sett en review eller to på de kabinettene.

Endret av Yoruk
Lenke til kommentar

Finner ikke noen tester av de, desverre :sad:

Viftene har jeg hørt at skal lage litt mer lyd enn oppgitt, så hvis du vil ha andre vifter, så kan jeg personlig annbefale SilenX-vifter, og har hørt mye bra om papst og MIST-viftene, de finner du på microplex ;)

Det du sier om stål vs alu stemmer, men jeg tror ikke et alu-kabinett hjelper så veldig mye med temperaturen.

De største forskjellene er nok at alu er mye lettere enn stål, og at stål er bedre på vibrasjonsstøy :hmm:

Lenke til kommentar

Så da har vi Antec, Lian li og Cooler master hehe.. klarer ikke helt å velge mellom dem =/ Vil jeg få problemer med noen av de kabinettene med tanke på fremtidsrettet.. i hvert fall med tanke på 1 år frem i tid?

Endret av Yoruk
Lenke til kommentar
Så da har vi Antec, Lian li og Cooler master hehe.. klarer ikke helt å velge mellom dem =/ Vil jeg få problemer med noen av de kabinettene med tanke på fremtidsrettet.. i hvert fall med tanke på 1 år frem i tid?

Det tviler jeg sterkt på. BTX-standarden er jo på vei, men det vil nok gå langt mer enn ett år før ATX er faset ut.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...