Anubizzzz Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Bruker Princess Theradras' Scepter. lvl 56 :S Skal nok få bytta den ut etterhvert
ahpadt Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 ATM: Lorespinner + Cloudstone SNART: Benediction Har hatt både Eye of Divinity og Splinter of Nordrassil liggende i banken siden 18 mai nå, men mangler fortsatt The Eye of Shadow. *klikke "&¤#& i vinkel*
Rodwelt Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) For øyeblikket har jeg ravager. Jævli irriterende at den begynner å "snurre" akkurat når det ikke passer Satser på å finne meg en brukende one-hand axe slik at jeg kan bruke Aegis of the Scarlet Commander Endret 11. juli 2005 av Rodwelt
hbrn Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 (endret) ATM: Lorespinner + Cloudstone SNART: Benediction Har hatt både Eye of Divinity og Splinter of Nordrassil liggende i banken siden 18 mai nå, men mangler fortsatt The Eye of Shadow. *klikke "&¤#& i vinkel* Hvorfor farmer du bare ikke Eye of Shadow? Heh. Håper du ikke venter på at Kazzak skal droppe. Endret 12. juli 2005 av neench
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå