Gå til innhold

Compo-premier på LAN


Anbefalte innlegg

Vi har ei lita feide når det gjeld om crew skal få delta i compoar og vinne premiane som vi skaffar ved hjelp av sponsorar og andre inntekter. Difor lurte eg litt på kva folk synes om at crew får delta i compoane?

 

Btw. Det er eit LAN på over 200 personar og det er snakk om premiar i 10k-klassen, så det er ikkje mangel på lag og spelarar heller.

 

Kva er di meining?

 

Edit: Omformulerte spørsmålet da det ikkje var korrekt gjengitt.

Endret av rener
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skulle da bare mangle! Vinner man så skal man ha premien. så enkelt er det. Men alle skal selvfølgelig konkurere på de samme premissene

 

EDIT: siden du omformulerer så får jeg det også.. Jeg synes det er helt greit at crew kan være med i compoer osv. Det er mye arbeid bak et lan og det kan være lønn for strevet

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Synst så absolutt crew bør få lov å være med om å vinne premier i compoer på lan. Sett at de ikke er med i game-crew/jury for compoen, da bør det ikke være lov. Det er også en selvfølge at de skal konkurrere på samme premisser som resten.

 

Man skal alltid ta vare på crewet sitt. Det er de som jobber å står på, helt gratis.

 

Sett med deltaker-øyne så ville jeg nok blitt temmelig skuffet om crew tar seg en solid bit av premiene. Særlig i game-compos. I kreative konkurranser så er det resultatet/bidraget som teller og stiller seg dermed annerledes til problemstillingen.

 

Har ikke opplevd at mange i crew er der for å spille compoer (med hel klan bestående bare av crew). På warpzone (500-600 deltakere) har jeg med utvelgelse av medlemer til catering-crew (kioskdrift, osv) pluss er med på utvelging av crewmedlemer til MetroLAN (50-70 deltakere atm). Da prøver jeg å styre vekk fra de som vil være crew for å komme gratis inn mens vil kun spille under arrangementet. For å unngå at crew vinner og for å unngå problemer med f.eks. vakter (som kan oppstå).

(Har også med mine fordommer mot gamere sin særiøsitet, holdninger, osv. Men det er en annen historie)

 

Kan jo også nevnes at når jeg deltar i f.eks. CS-compo mens jeg er crew på lanet så spilles det kun "public-style". Mye whining, mye kødd, lite taktikk, mye høylytt skriking, lite særiøst spilling, mye banking i bordet -HARDT, osv...

Særiøsiteten i laget skal være så liten at crew-laget mitt ikke vinner uansett. Bare for å ha det kjekt :D

 

Så min oppfordring blir;

- La crew få spille/delta i compoer

- Ikke gjør det så bra at crew stikker av med første premie

 

Uansett hva du gjør; ARRANGER LAN FORDI DET ER KJEKT ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...