Gå til innhold

Blakk som 3 par Kirkerotter, Heartseeker-pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Tja på en time med intens PvP burte være nok. Om den ikke proccer èn gang i timen er det INGENTING og klage over...  :whistle:

Edit: Det var nylig, har aldri procca før heller. Flaks ?

Edit2: Uansett hva du sier er den GOD for MEG i PvP, om den proccen ødelegger for deg driter jeg egentlig i  :!:

en venninne av meg har samme, den proccer ikke ofte men iblandt i pvp sier hun.

og når den gjør den, synes hun det er sinnsykt irrit, er ikke så veldig festlig å plutselig få en reaper warrior ut av gouge :whistle:

Endret av GRendal
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og derfor suger den i PvP ?

Gouge er ikke alt vettu.

Men du har jo ikke testa selv ? :blink:

Endret av Dandar
Skrevet

Shanker suger absolutt ikke pga. proccen. Men klart den ødelegger stunlock til tider.

Det argumentet med mc og debuff er det mest brukte jeg har sett, men samtidig så bruker VELDIG mange warriors deep wound talent der, noe som gjør det bedre for rogues å bare dra frem shankeren igjen.

Skrevet (endret)

GRendal er vel selv en uvitende warrior som mer eller mindre nylig ble level 60, og som sikkert har tatt noen få bosser i MC, hvem vet.

Hvilke debuffs jeg bruker i MC tror jeg ikke guildet kunne ha brydd seg mindre om. Om Curse of Doom ikke går gjennom spiller ingen rolle. 3200 dmg er 3 backstabs. De fleste warriors som ikke speccer full prot (omfgboring) har Deep Wounds. Det vet du vel selv, siden du faktisk ER warrior. Lykke til med å kontrollere den sugne DoT-en i MC.

Shanker EIER til pvp mot andre rogues og eventuelt druid. Proccen forhindrer dem fra å stealthe/vanishe. Ja, den breaker gouge, uansett er den overall en bedre dagger.

Jeg gidder ikke diskutere med deg. Det du skriver i et par poster ovenfor her viser at du overhodet ikke er interessert i å høre på folk som vet hva de snakker om. 4str til rogue er så lite at det knapt spiller noen rolle. +1crit er pent, men daggeren er i mine øyne en offhand-dagger.

I tilfelle du lurer spiller jeg i samma guild som Deetee. Før du kommer med en eller annen usaklig kommentar om at jeg aldri har vært i MC eller oppnådd noe der, så kan jeg si at vi har tatt hele instancet eznp. Det Deetee nevnet er stort sett allmenkunnskap om man har spilt rogue i noen dager.

Edit: ser du ikke har tatt magmadar engang. Om guildet du spiller i vipper på så små marginer at Barman Shanker-proc ødelegger, bør dere virkelig få fiksa det dere driver med. Var i MC noen få timer i dag, tok Lucifron->Shazzrah, for så og runde av dagen med Onyxia.

Endret av Pinnella
Skrevet (endret)
GRendal er vel selv en uvitende warrior som mer eller mindre nylig ble level 60, og som sikkert har tatt noen få bosser i MC, hvem vet.

Hvilke debuffs jeg bruker i MC tror jeg ikke guildet kunne ha brydd seg mindre om. Om Curse of Doom ikke går gjennom spiller ingen rolle. 3200 dmg er 3 backstabs. De fleste warriors som ikke speccer full prot (omfgboring) har Deep Wounds. Det vet du vel selv, siden du faktisk ER warrior. Lykke til med å kontrollere den sugne DoT-en i MC.

Shanker EIER til pvp mot andre rogues og eventuelt druid. Proccen forhindrer dem fra å stealthe/vanishe. Ja, den breaker gouge, uansett er den overall en bedre dagger.

Jeg gidder ikke diskutere med deg. Det du skriver i et par poster ovenfor her viser at du overhodet ikke er interessert i å høre på folk som vet hva de snakker om. 4str til rogue er så lite at det knapt spiller noen rolle. +1crit er pent, men daggeren er i mine øyne en offhand-dagger.

I tilfelle du lurer spiller jeg i samma guild som Deetee. Før du kommer med en eller annen usaklig kommentar om at jeg aldri har vært i MC eller oppnådd noe der, så kan jeg si at vi har tatt hele instancet eznp. Det Deetee nevnet er stort sett allmenkunnskap om man har spilt rogue i noen dager.

slapp av nå, jeg skal ikke prøve å vinne en diskusjon mot en som skriver en side langt svar :)

Deep wounds er faktisk en av de lovlige dotsa der nede om jeg ikke tar helt feil :)

Og når det gjelder dissingen din av alle som kjører protection build, så kan du vel selv levle en warrior til 60 og se hvor mange minutter du bruker på hver mob uten mortal strike :)

og selv om du har vært lvl 60 i 4 måneder nå fordi du ikke har noe sosialt liv, så betyr ikke det at du kan heve deg over alle andre som "bare" har vært det i 2 uker.

jeg sier ikke at barman shankern er dårligere, den er etter å sett Deetee sine tabeller bedre, men den har et par minuser ved seg og.

Barman shankern er i utgangspunktet bedre, og er fremdeles det, men dens små minuser og heartseekerns små plusser gjør vel at forskjellen ikke er sååå stor :hmm:

Kom deg ut i solen i morgen du, det er tross alt sommer :)

Endret av GRendal
Skrevet
Og når det gjelder dissingen din av alle som kjører protection build, så kan du vel selv levle en warrior til 60 og se hvor mange minutter du bruker på hver mob uten mortal strike :)

og selv om du har vært lvl 60 i 4 måneder nå fordi du ikke har noe sosialt liv, så betyr ikke det at du kan heve deg over alle andre som "bare" har vært det i 2 uker.

jeg sier ikke at barman shankern er dårligere, den er etter å sett Deetee sine tabeller bedre, men den har et par minuser ved seg og.

Barman shankern er i utgangspunktet bedre, og er fremdeles det, men dens små minuser og heartseekerns små plusser gjør vel at forskjellen ikke er sååå stor :hmm:

Kom deg ut i solen i morgen du, det er tross alt sommer :)

Hørt om respec? Tamt å levle med prot, sier seg nesten selv. Til levling/grinding er fury bedre enn arms.

Ja, jeg har vært level 60 ganske så lenge. Ser ingen grunn til å "kose" seg til makslevel.

Jeg hever meg over folk som ble 60 for 2 uker siden i form av at jeg mest sannsynlig har mer erfaring, og vet hva jeg prater om. Hva angår mitt sosiale liv, så tror jeg ikke du kjenner meg spesielt godt. Bare fordi jeg ble level 60 før deg, betyr ikke at jeg aldri er utendørs.

Jeg er forresten ute i solen hver dag. Skal begynne å jobbe på mandagen, er ikke alle som får mamma til å betale wow-regninga for seg.

Skrevet

Barman shankern er i utgangspunktet bedre, og er fremdeles det, men dens små minuser og heartseekerns små plusser gjør vel at forskjellen ikke er sååå stor  :hmm:

Kom deg ut i solen i morgen du, det er tross alt sommer  :)

Hørt om respec? Tamt å levle med prot, sier seg nesten selv. Til levling/grinding er fury bedre enn arms.

Ja, jeg har vært level 60 ganske så lenge. Ser ingen grunn til å "kose" seg til makslevel.

Jeg hever meg over folk som ble 60 for 2 uker siden i form av at jeg mest sannsynlig har mer erfaring, og vet hva jeg prater om. Hva angår mitt sosiale liv, så tror jeg ikke du kjenner meg spesielt godt. Bare fordi jeg ble level 60 før deg, betyr ikke at jeg aldri er utendørs.

Jeg er forresten ute i solen hver dag. Skal begynne å jobbe på mandagen, er ikke alle som får mamma til å betale wow-regninga for seg.

og PvP med Protection er jo gøy :nei:

Er forresten fattig student selv, så regningen er vel strengt tatt mitt område.

Skrevet (endret)
Konklusjon: Shanker er ikke noen dårlig dagger, og den er gratis! (PvP)

akkurat DET er veldig sant.

At den er gratis eller bra i PvP ?

Uansett synst jeg den er god i PvP og skaden er fin på den :)

(Slipper og betale 400g+ for den også)

Endret av Dandar
Skrevet (endret)

at den er bra vel ;)

Edit: heldigvis finnes det mange dumme rogues, så jeg får nok 500g + for daggern likevel :D

Endret av GRendal
Skrevet

Barman shankern er i utgangspunktet bedre, og er fremdeles det, men dens små minuser og heartseekerns små plusser gjør vel at forskjellen ikke er sååå stor  :hmm:

Kom deg ut i solen i morgen du, det er tross alt sommer  :)

husk at grendal spiller på sylvanas, en av de nyeste serverne ;) .

De sykeste har jo 2 lvl 60s som de har hatt i nesten en mnd (minigud).

masse creds til deg minigud hvis du leser dette *misunnelig* *smisker* :!:

Skrevet

at den er bra vel ;)

Edit: heldigvis finnes det mange dumme rogues, så jeg får nok 500g + for daggern likevel :D

Synst du sa den vår dårlig til PvP jeg.. :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...