GRendal Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Solgte nettopp Mass of Mcgowan for 260g BO på Auctionhouse. Hvordan var denne prisen for meg og kjøperen?
mbskywalker Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Ganske normal pris. Men rogues betaler mye mer for den en 260g vis de må.
uberhunter Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Du har fått en helt sinnsykt god pris for den der IMO så er den ikke verdt havparten en gang, finnes drops som er lettere å få og som er bedre.
GRendal Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Ganske normal pris. Men rogues betaler mye mer for den en 260g vis de må. Vel median var 250g så jeg smalt den opp for 260g. Buyouts etter 8 timer forteller meg som regel at jeg burde ha spurt om mer.....
GRendal Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Du har fått en helt sinnsykt god pris for den der IMO så er den ikke verdt havparten en gang, finnes drops som er lettere å få og som er bedre. Finn et 2.80 våpen utenom Krol Blade med bedre Min-max damage please. Ikke? Tenkte meg det...
uberhunter Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Når du kan betale 300g mer for krol blade, så gjør du heller det. Ligger ofte på AH. edit: ikke bare får du mer base-damage, du får også 5% mer crit pga spec. Endret 1. juli 2005 av uberhunter
mbskywalker Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Du har fått en helt sinnsykt god pris for den der IMO så er den ikke verdt havparten en gang, finnes drops som er lettere å få og som er bedre. Det er kunn ett våpen jeg vet om som er bedre og lettere å få pre-mc. Dal'rends sacred charge, men med 5% drop er den fortsatt ikke lett å skaffe. Denne, krol, dal'rends main, og zeal er de beste mainhand våpnene du kan skaffe utenom onyxia/mc.
GRendal Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Når du kan betale 300g mer for krol blade, så gjør du heller det. Ligger ofte på AH. edit: ikke bare får du mer base-damage, du får også 5% mer crit pga spec. 300g for Krol Blade? hahahahaha vent litt, må bare renske halsen... BWHHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHA
mbskywalker Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) han sa 300 MER. men anyway, ingen har sword spec som gir +5% crit. Endret 1. juli 2005 av mbskywalker
anon12234 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 det er et bra salg hvis man tenker på at det er mange bossere i endgame instancer som dropper ca like hode 1h maces.
GRendal Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Når du kan betale 300g mer for krol blade, så gjør du heller det. Ligger ofte på AH. edit: ikke bare får du mer base-damage, du får også 5% mer crit pga spec. 300g for Krol Blade? hahahahaha vent litt, må bare renske halsen... BWHHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHA 300g for 1% crit og dårligere stats? tror ikke det....
Sir Zu Zwat Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Tror enhver rogue hadde gjort det. Nei, ikke jeg f.eks. Vil mye heller ha Dal'rend Sacred Charge.
Lacim Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Macen fra Kazzak er enda bedre enn hva som nevnes her. 170 maksdmg. Rend arms vil jeg ikke ha engang. Mye heller Zeal og en eller annen dagger i offhand. Edit: Macen du fant er vel og bra den, men hvor kult er det med *bonk* når du critter? Trodde ikke det. Krol > den der any day. Endret 1. juli 2005 av Pinnella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå