hodesleng Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg var den lykkelige eier av en CL50 som jeg greit greide å kjøre BF Vietnam på. Men BF2 er den langt unna å takle, mest pga jeg har ATI 9000 64 MB skjermkort antagligevis. Derfor må jeg gå til invistering av ny PC ettersom jeg er en BF freak og siden jeg er student så trenger jeg laptop. Derfor er ny stasjonær PC utelukket, selv om det hadde vært best for gaming. Vil CL70 kunne takle BF2? Skjermkortet er ATI Radeon X600 128Mb. Link: http://www.whitebox.no/subpages/spesificat...sp?nComputer=21
vstr Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 tror denne posten burde vert postet under hjelp til kjøp slg av PC, eller Bærbare datamaskiner kategorien. kva er budsjettet ditt?
hodesleng Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Skrevet 30. juni 2005 tror denne posten burde vert postet under hjelp til kjøp slg av PC, eller Bærbare datamaskiner kategorien. kva er budsjettet ditt? Spørs hvor mye jeg får min CL50. Uten den så har jeg 10 000 på budsjettet. Salg av CL50 blir regnet inn i budsjettet når jeg har kvittet meg med den. Regner med at jeg ihvertfall kommer til å gå for 1024 MB RAM.
vstr Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 burde fortsatt være under kategorien hjelp til kjøp /salg av PC EDIT: hva er vits i å Quote meg hvis du ikke svarer på meldingen min?
CHB3 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 (endret) burde fortsatt være under kategorien hjelp til kjøp /salg av PC EDIT: hva er vits i å Quote meg hvis du ikke svarer på meldingen min? han svarte jo på spørsmålet ditt. Du spurte hvor stort budsjett så svarte han 10.000 med salge av CL50. LES før du svar Endret 1. juli 2005 av CHB3
genetex Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 oouuu, hissig i dag? har noen gjort deg noe?ble du mer hissi nå? ja, det ble du, jeg svarer for deg, du trenger ikke spamme en gang til kjekken. til toipc: jeg vil tro den klarer det fint ja, men med alt på det laveste, så ikke forvent noe spess bra grafikk! Men jeg synest det er ok på det dårligste jeg, men spørs hvor kresen man er.
bensinkanna Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Denne burde vel passet best under "Hjelp til kjøp/salg av PC". EDIT: Dette var nevnt mange ganger før Uansett, hvorfor beholder du ikke bare din CL50 og bruker den til skolearbeid ol. Så kjøper du heller en god, stasjonær, gaming og multimedia maskin du kan spille bf2 og andre tunge spill på. Blir nok både kraftigere og billigere enn en ny laptop? Endret 1. juli 2005 av bensinkanna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå