Winkey Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg fatter ikke hva som er galt. Jeg har sletta alle spyware og virusprogrammer, har ikke brannmur på, har lagt inn de nyeste driverene til skjermkort, lydkort og alt. Jeg har ikke hørt om flere måter å få det til å virke. Noen forslag?
CHB3 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Nope men vet om flere som har det problemet, Dem kan kun joine gjennom å skrive inn ipen
yepp73 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har samme problemet. Det burde snart komme en patch. Først hang alt seg etter 10 sec. Sletta alt unødvendig. Oppdatert Skermkort, hovedkort (Netv osv.), punkbuster, Så fikk jeg spilt litt. Nå henger den seg på serverlista. Noe som har løsningen eller noen gode ip'er?
Hr. Jenssen Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hva i huleste har du slettet spyware- og virusprogrammer, for?! Det kan umulig hjelpe. Dessuten er dette problemet bare en av de alt for mange feilene i BF2. Det er ikke noe med PC'en. Det eneste du kan gjøre er å smøre deg med tålodighet og vente på at patchene skal begynne å florere på nettet.
Winkey Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 jeg har bare fått høre av andre at dette har hjulpet, men ikke for meg, men det må jo være noe med pcen, siden det går helt glatt for andre å bla igjennom serverlista
Deosl Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Prøv å filtrer mest mulig på serverlista, ofte den henger seg hos meg. Dette er EA klar over og det kommer nok en patch snart for å fikse dette.
Pytagoras Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Opplever det samme noen ganger. Maskinen henger seg helt opp, men jeg kan høre musikk og bevege musa. Ved siste krasj klarte jeg å få opp task manager og oppdaget 20 kopier av en eller annen .exe-fil tilhørende Norton Antivirus. Så heretter deaktiverer jeg Norton når jeg spiller BF2 og slår den heller på igjen når jeg er ferdig, som en nødløsning til en eventuell patch.
CMOTDibbler Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Hver gang serverlista oppdateres låser det seg i fem sekunder. Er sånn hele tiden. Noen ganger må jeg avslutte spillet i oppgavebehandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå