Irminsûl Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg er en ivrig ETTV-titter, og funderte på om jeg kanskje skulle se WEG HLTV til helga, når CS-finalen i WEG spilles. Hvor finner jeg WEG HLTV-ip-adresser? Er dette åpent for hvem som helst? Har aldri brukt HLTV før--vet jeg har Half-Life et eller annet sted her...
Jooakim Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 står sikkert på www.catchgamer.no , dagen før eller samme dag som finalen er...
Ksungam Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 De viser ikke hltv fra WEG desverre, pga av noen rettighets greier. De driver og sender matchene på tv og slikt...
ZeZar is BACK Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeps =) Men ellers kan du det, bare connecte som vanlig server!
Irminsûl Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Skrevet 30. juni 2005 De viser ikke hltv fra WEG desverre, pga av noen rettighets greier. De driver og sender matchene på tv og slikt... Æsj. Takk for input.
danilovic Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Altså: Bare en tanke som har slått meg. HLTV-en er ikke offentlig, men det kjøres likevel en HLTV på serveren, og en eller annen hackekis må da greie å skaffe IP-adresse og passord?
ZeZar is BACK Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Altså: Bare en tanke som har slått meg. HLTV-en er ikke offentlig, men det kjøres likevel en HLTV på serveren, og en eller annen hackekis må da greie å skaffe IP-adresse og passord? Er max 5 slots da luringen =) gl å bli den siste (4 er dvs TV stuff + kommentatorer)
danilovic Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Er max 5 slots da luringen =)gl å bli den siste (4 er dvs TV stuff + kommentatorer) Hadde jo vært herlig iaffal. :-----)
MemorY Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 (endret) Alle som er interesserte i WEG finale ta en titt her Endret 30. juni 2005 av rkg1000
Sigga Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Vel, for det som ikke vet det, så vant Begrip Gaming ganske så klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå