Gå til innhold

LaCie 250BG ekstern - LOST (ingenting virker)


Anbefalte innlegg

Kommer hjem fra hyggelig grillkveld med gutta.. Setter meg ned å hører på musikk fra min Lacie 250*GB ekstern hd. Da skjer når jeg bytter sang for ca 10ende gang i iTunes kutta disken tvert.. mista kontakten med laptopen og alt stoppet bare opp, disken begynner plutselig å lage HØYE irriterende tikkende skrapelyder.. KRISE

Når jeg starter HD på nytt for å se om den da virker kommer de samme merkelige lydene og jeg får null kontakt med lap'n.. hva skjer? Tror egentlig ikke det er håp.. Disken var ikke helt full, det var ca- 1.5 GB ledig plass.. virker helt lost!

Noen som kan forklare hva som har skjedd! Er det noe some som helst håp slik at jeg kan redde all musikk og filmer som er lagret der? eller må jeg belage meg på at alt er tapt?

 

Har aldri hatt et eneste problem med disken før dette!

Endret av minto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke så mye valg når jeg har lap med 60gb plass.. er det mulig å reklamere eller hve skjer! er jævlig trist! og alle skryter sånn av LaCie også.. fin disk stillegående osv.. men så skjer dette! er helt jævlig.. skjønner nesten ikke at det går an.. får skylde på lillesøster så jeg evt får cash til en ny.. ååhhh - sinnsykt irriterende!

Endret av minto
Lenke til kommentar
har ikke så mye valg når jeg har lap med 60gb plass.. er det mulig å reklamere eller hve skjer! er jævlig trist! og alle skryter sånn av LaCie også.. fin disk stillegående osv.. men så skjer dette! er helt jævlig.. skjønner nesten ikke at det går an.. får skylde på lillesøster så jeg evt får cash til en ny.. ååhhh - sinnsykt irriterende!

Vel så lenge den er innenfor garanti og ikke har noen utvendige fysiske skader så regner jeg med at det er grei skuring å få en ny på garanti, gitt at du har kjøpsbeviset da.

 

Men det er liksom ikke tapet av disken som var verst for min del, men alle bildene og paperne jeg var for treig til å lage backup av.

Man lærer så lenge man lever - håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...