Gå til innhold

Noen som får Vyke Mobil til å fungere?


Anbefalte innlegg

Har registrert meg og lastet opp 50,- i kredits. Men når jeg angir telefonnummeret mitt får jeg ikke noen Javaaplikasjon.... Det står at jeg skal angi nummer i internasjonalt format, så jeg har prøvd både med 0047XXXXXXXX, 47XXXXXXXX og +47XXXXXXXX. Sistnevnte får jeg beskjed om at ikke godtas (kun tall). Men uansett hva jeg gjør så får jeg ingen SMS med link for nedlasting. Null. Niks. Nada.

 

Noen som har fått dette til å virke i det hele tatt?

 

(For de som ikke har fått det med seg: www.vyke.com)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se forøvrig gladmelding jeg mottok fra maskina i dag:

 

Hei

 

Takk for hyggelig tilbakemelding.

 

 

Vi vil hele tiden søke og videreiutvikle tjenesten og setter pris på alle

innspill. I første omgang vil vi fjerne reklamen fra meldingen. Jeg regner

med at det er implementert i løpet av morgendagen.

 

 

Best Regards

 

Kjetil Bøhn, CEO

Maskina

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Virker fint hos meg til å ringe og sende sms. Noen som aner hva det koster å sende sms fra utlandet f.eks fra england til en mobil i Norge?

Koster kr. 0,20 for sms fra alle land pluss GPRS kostnadene i det landet du er, for Norge ca. 2 - 5 øre pr. melding, for skandinavia ca. 16 - 35 øre pr. melding, for England ca. 18 - 42 øre pr. melding, ca. det samme for de fleste land i europa.

Kr. 0,20 for sms blir belastet Vyke kontoen din, GPRS kostnadene blir belastet din regning fra din operatør. (GPRS kostnadene i utlandet er forskjellig fra opratør til opratør) Håper Vyke kan lage en liste over de rimligste. Opplevde selv i Danmark at TDK tok 16 øre og Telia kr. 1,87, mye å spare på å bruke TDK i Danmark.

Endret av ebbe77
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding.

Jeg får ikke til å ringe fra det første bildet i programmet, må gå inn på valg og velge Call@ for å få ringt. Er det noen triks? Er det noen god løsning for å få til å slippe å legge inn landnr 47 for hver gang en ringer eller sender en sms. Kan en legge dette inn fast på alle kontaktene en har. Hvilket format funker er det 0046/+47 eller bare 47. Kan en da bruke telefonen å ringe vanlig via egen operatør innen norge når en ønsker det?

Lenke til kommentar

Har sett en ting som ikke er ok ved at noen av dem en sender sms til får en + foran nr slik at når disse svarer på meldingen så kommer den ikke fram slik den skal. Virker som rett nr viser på noen telefoner og andre ikke. Har registrert at meldinger til 3220 får + foran avsendernr. Andre som har registrert det samme?

Lenke til kommentar

Fant ut av ovennevnte selv. Det en gjør er å slette programmet, laste det ned på nytt og legge inn 0047 når en legger eget nr i programmet. Videre legger en inn 0047 på alle kontaktene en har i telefonen så slipper en å legge inn landnr for å ringe eller sende meldinger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hos meg funker det ikke, trodde det skulle jegøre det siden jeg har k750i og k700i (som er nesten identsik er støttet). Får bare beskjed om at "message cannot be empty". Hos meg virker også bare 0047 foran numrene. En dag funker sms, etter det har ejg alltid fått denne feilen igjen. I utlandet ble @call belastet som innkommende så det ble for meg ubrukelig da jeg måtte betale 9,- for å bruke det :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...