Northrop Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) hei jeg har i lengre tid brukt msn 6.2 selv om 7 har vært tiligjenlig, dette fordi jeg har sittet på en litt dårlig pc med lite ram et intel celron "P3" HK på 0,76Ghz og 192MB RAM denne kjørte jeg XP på hvis jeg da installerte msn7 så klikka den. det ble for mye. da jeg i våres fikk et Dell HK og fikk satt opp denne med 1,8Ghz og 512MB tenkte jeg at jeg skulle prøve msn 7 men jeg likte denne ikke og gikk tilbake til 6.2 men nå får jeg tydligvis ikke lov lenger etter noen reinstaleringer av div grunder og beholde 6.2 jeg må gå over til msn 7. greit det. i msn 6.2 kan man bruke et samtale vindu nesten som en mappe bare andre enden må god ta overførlesen. man kan dra fila over vinduet og slippe den og den blir kopier ditt. men i msn 7 så blir det bakrund og ikke overført da må jeg inn og igjenom den JÆVLA VEIVISEREN dem for og overføre et lite bilde. og hvem andre en 14tiser bryr seg så JÆVLIG om bakrunden i et samtale vindu. vel spørsmålet er er den no patch som kan gjøre om det eller no vei rundt slik at jeg kan bruke msn 6.2? tok litt av med skrivinga men , jaja.. Endret 18. august 2005 av Northrop
DDDD Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 http://apatch.tk/ Fjern all drittet, så kanskje det virker som du vil.
Northrop Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 nopp funka ikke. har prøvd den og den fra mess.be
DDDD Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Fant ut hvordan nå: Verktøy > Alternativer > Filoverføring > hak vekk "Del Bakgrunner blablabla"
Northrop Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 ups bare glem det du men takk for hjelpa. man måtte bare dra fila over der JEG skal skrive så går det
paalwa Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Får ikke motaker lov å se på fila fordi den kan være skadelig så zip fila du sender. Da er den ikke noen "fare" lenger.
Northrop Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 det var ikke no problem, fikk send bra ikke på min måte. men problemet er løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå