Gå til innhold

MSN 7 filoverføring[løst]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei jeg har i lengre tid brukt msn 6.2 selv om 7 har vært tiligjenlig, dette fordi jeg har sittet på en litt dårlig pc med lite ram et intel celron "P3" HK på 0,76Ghz og 192MB RAM denne kjørte jeg XP på hvis jeg da installerte msn7 så klikka den. det ble for mye.

da jeg i våres fikk et Dell HK og fikk satt opp denne med 1,8Ghz og 512MB tenkte jeg at jeg skulle prøve msn 7 men jeg likte denne ikke og gikk tilbake til 6.2 men nå får jeg tydligvis ikke lov lenger etter noen reinstaleringer av div grunder og beholde 6.2 jeg må gå over til msn 7. greit det.

i msn 6.2 kan man bruke et samtale vindu nesten som en mappe bare andre enden må god ta overførlesen. man kan dra fila over vinduet og slippe den og den blir kopier ditt. men i msn 7 så blir det bakrund og ikke overført da må jeg inn og igjenom den JÆVLA VEIVISEREN dem for og overføre et lite bilde.

og hvem andre en 14tiser bryr seg så JÆVLIG om bakrunden i et samtale vindu. :mad:

vel spørsmålet er er den no patch som kan gjøre om det eller no vei rundt slik at jeg kan bruke msn 6.2? :hmm:

tok litt av med skrivinga men , jaja..

Endret av Northrop
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Får ikke motaker lov å se på fila fordi den kan være skadelig så zip fila du sender. Da er den ikke noen "fare" lenger. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...