Gå til innhold

GTA SA, Driving school: Alley Oop - Hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke til "Alley Oop" på kjøreskolen i San Fierro. Det er den hvor man skal snurre rundt som en skrue over to biler.

Jeg klarer ikke å snurre helt rundt før jeg kræsjer. Har lest steder at man skal bruke joysticken til å styre (Playstation). Hvordan får jeg dette til på PC?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg snekret den pent i kisten ved å legge 1/4 av bilen på rampen, og bare kjøre rett frem. husk å justere fronten opp og ned underveis om det er behov :)

Skrevet (endret)

Bruk piltastene.

Den er VANSKELIG, men det går til slutt.

Edit: husk å slippe gassen i lufta. Klarte 98% nå, men vil jo helst ha gull.

Endret av fredrikrb
Skrevet

Tror jeg brukte 50 - 60 forsøk før jeg fant ut at man kunne justere fronten/bak med piltastene.. Etter det klarte jeg det etter 5 forsøk.. Nå sliter jeg med siste "missionet", kom i mål med 16 sekunder til gode og fikk ikke engang bronsje, og jeg mente selv at jeg kjørte ganske bra.. Noen tips om hvordan man får gull der?

Skrevet
Tror jeg brukte 50 - 60 forsøk før jeg fant ut at man kunne justere fronten/bak med piltastene.. Etter det klarte jeg det etter 5 forsøk.. Nå sliter jeg med siste "missionet", kom i mål med 16 sekunder til gode og fikk ikke engang bronsje, og jeg mente selv at jeg kjørte ganske bra.. Noen tips om hvordan man får gull der?

IKKE kræsj bilen, minimal skade.

Skrevet

Tror det var en bug i spillet sist gang, for på skjermen stod det "No Awards" under City Slicker (siste oppdraget), men nå stod det plutselig 92% og Silver. Uansett, fikk det endelig til etter ett par & hundre forsøk :p Her var ett av forsøkene (se bildet). Jeg følte spillet var LITT i mot meg på denne! :wallbash::realmad:

post-234-1120082787_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...