Gå til innhold

Hvilken server har flest norske?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er iallefall en del norske på Hellscream.

er det mange norske der? :ermm: jaja, jeg er ny på den serveren, vet bare at overgangen fra horde til alliance var ganske trist, der er så mye folk :p på horde var det så stille og rolig....det er jo umulig å få spurt om noe i general kanalene i Iron Forge, sier du noe, så sekundet etterpå er det borte...

men men, skal nok overleve... det er å alt får høy fjortis faktor der... :mad:

Endret av kjexter
Lenke til kommentar
Veldig mange norske på daggerspine, både på alliance og horde.

Grei server, men den går under kallenavnet Laggerspine. Værste server stabiliteten jeg har vært med på.

Andre gangen server crasher mens vi nettop har engaga onyxia, og alle kommer tilbake dævve..

Jepp, den går under det kallenavnet, men personlig opplever eg veldig lite lagg på DS faktisk. Bittelitt når du kommer inn i IF/Orgrimmar kanskje, men det må du nesten regne med når det er så mange på en plass..

 

Uansett, når dere går på Onyxia er dere ikkje på Daggerspine-serveren, men en egen instanceserver, og så vidt eg veit så er ikkje instance-serverane direkte kobla opp til èn enkelt realm :)

Lenke til kommentar

Men HVORFOR er alle så opptatt av å komme på en server med mange norske? Om du ikke kan engelsk og hadde håpt å få prate norsk i 90% av gruppene så kan jeg nesten forstå det da (det er vanskelig ja, men burde gå ann, sålenge du har et brukbart, norsk guild).

 

De gangene jeg har vært i gruppe med svensker, dansker og nordmenn har det som oftest endt opp med engelsk likevel, siden de ALLER fleste forstår engelsk bedre enn nabospråkene (spesiellt med dialektvariasjoner, som de aller fleste blander inn når de får skrive morsmålet sitt på nettet).

Lenke til kommentar
Broken Blade = nordmenn og portugisere

 

Og ja, det er alt for mange i 12-15års klassen der. Heldivis når ikke alle disse endgame.

eyy, ikke mobb 15 åringene, 14 okei ^_^

Vil nok si at Bugged Blade er endel nordmenn på ja ;) men er endel folk der som er grønn når det gjelder å spille :p for eks. en fyr sa på trade channeln i ORG: WTS Voidwalker, i need a regeant that i dont know where to find so i dont want it :p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...