Kurt P Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Heisann... Jeg har nå kommet litt ut i spillet, men problemet er at jeg ikke får flere oppdrag, det er ihvertfall ikke flere oppdrag (røde lys) i homesteadet eller hos BS ? Hvor skal jeg hen? Det er så dårlig informert ! Dessuten, jeg har såvidt noe respekt jeg, selvom jeg har tatt sikkert 20-30 oppdrag allerede. Og hvordan får jeg sex appeal ?
genser Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Litt ut i spillet? Hvor langt er det? Sex appeal får du ved å trene, ha fin frisyre, bra klesvalg og kjøre fine biler.. Du får også økt appeal ved å ta alle oysters. Men det er altså ikke noe sted på kartet hvor det er oppdrag til deg?
Kurt P Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Litt ut i spillet? Hvor langt er det? Sex appeal får du ved å trene, ha fin frisyre, bra klesvalg og kjøre fine biler.. Du får også økt appeal ved å ta alle oysters. Men det er altså ikke noe sted på kartet hvor det er oppdrag til deg? Jo fant noen nye steder nå så ordner seg.. Hater mission failed !
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Sex appeal får man av muskler og klær, respekt får man veeeeldig gradvis. Å klare småmissions i begynnelsen gjør ikke så mye; man får for klær også.
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Etter litt testing ser det ut som om man mister sex appeal ved å ha mange tatoveringer.
Rookie_NO Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Etter litt testing ser det ut som om man mister sex appeal ved å ha mange tatoveringer. Neida, det gjelder bare å ha de riktige tatoveringene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå