mellvar Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hei Har tenkt å kjøpe meg en Zalman CNPS7700-AlCu kjøler til et Epox EP-9NPA+ Ultra hovedkort som skal sitte i et Lian Li Miditower. Kjøleren har radius på 68mm. Noen som vet om jeg får plass til denne kjøleren? Eventuelt om noen vet avstanden fra sentrum av cpu sokkelen til øvre kant på hovedkortet? Antar at den kan komme bortig PSUen.
Svin Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Gå inn på Zalmans hjemmeside og finn vifta. Der finner du en liste over kompatible hovedkort.
mellvar Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Ja vet av den lista, og hovedkortet er kompatibelt, men tolket det slik at vifta da ikke kommer i konflikt med noen komponenter på hovedkortet, og ikke om den stikker utafor kanten til kortet. Hvor stor er avstanden mellom et hovedkort og PSU i et Lian Li Miditower?
hds Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 (endret) Nei jeg kan ikke lese tråd. EDIT: Men kanskje gå for 7000CU hvis du er i tvil. Mindre støynivå ved laveste og høyeste turtall, samme pris. Ihvertfall fornøyd med min 7000CU kjøler, og jeg har jo en slik varm Prescott som må kjøles ned. Endret 28. juni 2005 av hds
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå