heruur Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hei, jeg har hatt en 250gb disk en stund nå. Plutselig nå i helgen bare forsvann den fra min datamaskin, og den nekter å vise seg. Maskinen finner den i bios, og på enhetsbehandling, men ikke på discmgmt.msc. Og på enhetsbehandling står det at den fungerer helt fint. Noen som har noen ideer til hvordan jeg kan fikse dette problemet? Har testet: -Sette den inni i annen datamaskin, fortsatt samme problem -Om den får forlite strøm -Skifte ide'port All hjelp blir verdsatt!
Erik_Lothe Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 prøv dette: Kontrollpanel -> Administrative Verktøy -> Datamaskinbehandling -> Lagringsplass - > Diskbehandling. Der ligger den sikkert. Der kan du prøve å gi den en partisjon, og hvis det ikke funker kan du prøve å reformatere den.
heruur Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 nei, den er ikke der som jeg skreiv i det første innlegget. Ser bare main disken, diverre. Noen andre plasser jeg kan formatere den? Gi den ny partisjon? Fdisk?
enden Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 fdisk er verdt et forsøk. Men disker forsvinner ikke bare av seg selv. Kjør en test med produsentens diagnoseverktøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå