superreven Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har nå en lvl 20 priest, som jeg vil skille som shadow spec.. Det jeg luer på er om jeg skal gå for standard priest gear som har int og spi eller prøve å få mest mulig "... of Shadow Wrath" (+dmg to shadow spells) gear?
.V. Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Sta/int er vel generelt sett best for en caster, ivertfall i pvp/solo pve.
Kim Roger Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Dreadmist er vel greit for en shadow priest, mye stamina og en del int. eller så finns det jo en del items som "increases damage done by magical spells and effects" og så klart "of shadow wrath" men disse gir ikke ofte stam og int i tilllegg til shadow damage.
.V. Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Dreadmist er vel greit for en shadow priest, mye stamina og en del int.eller så finns det jo en del items som "increases damage done by magical spells and effects" og så klart "of shadow wrath" men disse gir ikke ofte stam og int i tilllegg til shadow damage. Dreadmist er kanskje litt vanskelig å få tak på i lvl20.
Twennie Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hvordan har du tenkt til å lvle, i grupper eller mest solo? Grinder du mye? Int er selvfølgelig viktig, og med spirit tap og soloing er spirit utrolig kjekt å ha, nesten ikke noe nedetid. I grupper vil du sjelden ha "killing blow", så da er int/stam veien å gå. Men på såpass tidlig lvl er det egentlig bare å ta det utstyret man kommer over, det er som regel bra nok uansett. Selv synes jeg en int/spir-build med noe +dmg/healing gear er det beste. Går du for fullt +dmg gear vil du miste mye int/spir/stam, og det lønner seg ikke i lengden.
Kim Roger Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Dreadmist er vel greit for en shadow priest, mye stamina og en del int.eller så finns det jo en del items som "increases damage done by magical spells and effects" og så klart "of shadow wrath" men disse gir ikke ofte stam og int i tilllegg til shadow damage. Dreadmist er kanskje litt vanskelig å få tak på i lvl20. og du tror jeg mente at han skulle få tak i det på level 20? de fleste vet jo at dreadmist er et endgame set. ville bare peke ut at det er et ideelt sett for en shadow priest.
superreven Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Hvordan har du tenkt til å lvle, i grupper eller mest solo? Grinder du mye? Int er selvfølgelig viktig, og med spirit tap og soloing er spirit utrolig kjekt å ha, nesten ikke noe nedetid. I grupper vil du sjelden ha "killing blow", så da er int/stam veien å gå. Men på såpass tidlig lvl er det egentlig bare å ta det utstyret man kommer over, det er som regel bra nok uansett. Selv synes jeg en int/spir-build med noe +dmg/healing gear er det beste. Går du for fullt +dmg gear vil du miste mye int/spir/stam, og det lønner seg ikke i lengden. Bler nok mye solo levling, utenom instances.. Men har 5/5 i Spirit Tap ja.. og det hjelper på grindinga! Er også engineer med 200+ i skill, lager dynamitt som skader 300 og advanced target dummy, så jeg har ingen problemer med å soloe foreløpig.
superreven Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 En annen ting: Etter sist patch kom Auto-shoot wand.. Dette funker nå så godt at jeg vurdere å specce i Wand Specialization.. Jeg bruker wanden hele tiden, og den er effektiv som bare det! Selvsagt vil jeg fjerne dette når jeg respeccer for endgame, men føler at dette funker veldig bra på lav lvl... Bruker forøvrig Cookie's Stirring Rod. Tanker om det?
chokke Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 siden du er prest er det kjekt å heale i innstancer og bruke wand når heal ikke trengs. dæven wand skyter fort etter patchen
superreven Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 siden du er prest er det kjekt å heale i innstancer og bruke wand når heal ikke trengs. dæven wand skyter fort etter patchen Ja det jeg også har funnet ut! Når healing ikke trengs er wand en meget fin ting å bruke da den nesten ikke genererer aggro. Og med en wand med 1.30 i speed, går det unna som bare det
.V. Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Dreadmist er vel greit for en shadow priest, mye stamina og en del int.eller så finns det jo en del items som "increases damage done by magical spells and effects" og så klart "of shadow wrath" men disse gir ikke ofte stam og int i tilllegg til shadow damage. Dreadmist er kanskje litt vanskelig å få tak på i lvl20. og du tror jeg mente at han skulle få tak i det på level 20? de fleste vet jo at dreadmist er et endgame set. ville bare peke ut at det er et ideelt sett for en shadow priest. Ser bare ikke poenget i å anbefale en lvl20 et endgame-sett, han spurte om hva HAN burde skaffe seg, ikke hva lvl60-prester skaffer seg.
Kim Roger Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Dreadmist er vel greit for en shadow priest, mye stamina og en del int.eller så finns det jo en del items som "increases damage done by magical spells and effects" og så klart "of shadow wrath" men disse gir ikke ofte stam og int i tilllegg til shadow damage. Dreadmist er kanskje litt vanskelig å få tak på i lvl20. og du tror jeg mente at han skulle få tak i det på level 20? de fleste vet jo at dreadmist er et endgame set. ville bare peke ut at det er et ideelt sett for en shadow priest. Ser bare ikke poenget i å anbefale en lvl20 et endgame-sett, han spurte om hva HAN burde skaffe seg, ikke hva lvl60-prester skaffer seg. nå er det slit at de fleste level 60 prester skaffer seg devout da. og en shadow priest BURDE prøve å skaffe seg noen dreadmist deler i level 60.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå