Gå til innhold

Er det noen som har fått sin 3700+ San Diego enda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er gjevnt over ikke så store forskjeller men noe har jeg merket meg. Oppstart av Windows og spill går lynkjapt med San Diegoen, men det kan også ha sammenheng med at jeg nå bruker 2-3-2-5 RAM mens jeg på Pentiumen brukte 3-3-3-8 RAM.

 

Pentiumen scorer høyest på vanlige desktop-gjøremål, og du merker det som sagt spesielt godt dersom du foreksempel pakker ut noen filer mens du kopierer en mappe mellom to partisjoner. Enkelt beskrevet så er Pentiumen overlegen ved multitasking mens San Diego scorer høyest på alt det andre.

 

Jeg bruker San Diegoen min til en spillmaskin som jeg ikke gjør noe stort arbeid på, mens Pentiumen er ment å bli bygd på en maskin som blir hovedsaklig server og arbeidsmaskin.

 

Dersom dette med Hyper Threading er viktig for deg anbefaler jeg deg heller å vurdere en AMD X2 som virkelig har dual core, fremfor en Pentium med Hyper Threading.

Lenke til kommentar

ahh skjønner, ja du skjønner det er sjelden jeg pakker opp filer, men mye kopiering skjer ofte men aldri samtidig som en annen ting faktisk når jeg tenker over det. Bruker pc`en mye til musikk, film, spill, og word noen desktop saker.

 

Tro du virkelig jeg kommer til og en gang tenke over det med mine behov? Tviler litt på det selv, så lenge alt fungerer bra til en mann i gata er jeg stormende fornøyd. Dual cpu tar jeg sener da det har tatt mer over markedet og man virkelig kan få utbytte av det. For meg blir det bare ekstra luksus tror jeg ;)

 

edit: Sånn luksus man ikke tenker over, blir litt for mye penger ut vinduet der ja tror jeg hehe

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...