Gå til innhold

Leatherworking etter 225

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er noe så klisjéaktig som nelf hunter med skinning og leatherworking. Jeg har 140+ leatherworking nå, og lurer på hvilken jeg burde velge når jeg kommer til 225.

Takker på forhånd for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg dragonscale om du skal lage noe til deg selv. Du kan tjene bra på blue dragonscale items, spesielt shoulders. Tribal kan du også velge, men det blir for å selge items.

Skrevet

Hmm, hunter er vel de LW er mynta på som får minst tilbake for det. Både shaman, rogue og druid får mer ut av det. Kunne jo vurdert å gå over til noe helt anna (herb/alche har jeg erfart er kjekt å ha på en hunter). Men skal du ha en av de tre holder jeg en knapp på dragonscale LW.

Skrevet

Leste litt på wow-europe foruma, og fant ut at jeg skal ta Tribal...har 160 leatherworking og 225 skinning, så litt seint å skifte nå synes jeg. Uansett er det greit å tjene penger :D Blir jo mail på meg etterhvert uansett :thumbdown: noe jeg egentlig ikke synes passer til min forestilling av hunter, men sier jo ikke nei til mer armor allikevel :thumbs:

Skrevet

Jeg hadde hadde 236 i LW før jeg bytta til mining, ble 248 i mining og fant ut at jeg ville tilbake til LW igjen som jeg nå er 269 i. Så det er aldri for seint å snu, bare for dyrt. Charen bruker jeg for øvrig så godt som aldri lenger heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...