MeSs Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Nå står det at jeg skal skrive inn de dumme tegna, så skriver jeg inn de, så går den videre til innloggingsvindu. Så når jeg har skrevet inn mailen og passord går den videre til de tegna jeg skal skrive IGJEN! Sånn går den rundt og rundt.. Fikk også denne mailen i outlook: --------------- Kjære Marius For å hjelpe til med å beskytte deg mot søppelpost (spam) ber vi kundene med jevne mellomrom om å bekrefte at det er en person og ikke et automatisert program som bruker MSN Hotmail-kontoen din. Du må fullføre denne bekreftelsen. Hotmail-kontoen din er midlertidig utilgjengelig inntil bekreftelsen er foretatt. Du kan bekrefte at kontoen din ikke brukes av et automatisert program ved å gå til MSN Hotmail og logge på som vanlig. Du vil få vist et bilde som inneholder bokstaver og tall. Skriv inn de bokstavene og tallene for å fullføre bekreftelsen. Du kan deretter bruke MSN Hotmail-kontoen din. Du kan få mer informasjon om påloggingsbekreftelse ved å klikke Hjelp i innloggingsboksen for MSN Hotmail, og lese emnet Skrive av fra bildet. Takk for at du hjelper oss med å redusere mengden søppelpost. Vennlig hilsen MSN Hotmail-staben --------------- Søpplehuer... Noen som vet hva som er gæli? Mvh Marius
janfredrik Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 De vil bare ha en bekreftele på at det er hjerenen din som sender mail, og ikke en annen spambot, derfor ber de deg bekrerfte det
MeSs Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Jaja, det skjønner jo jeg og.. men vær gang jeg bekrefter kommer jeg bare tilbake til innloggingsdriten, og når jeg logger inn kommer jeg til bekreftelsesgreia.. forvirra.. MeSs:)
janfredrik Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Så du får altså ikke kommet inn til innboksen din?
miCro Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det virkelige problemet her er ikke at du ikke får logget inn, men at du bruker Hotmail. Gmail!
janfredrik Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Det virkelige problemet her er ikke at du ikke får logget inn, men at du bruker Hotmail. Gmail! Og det hjelper trådstarter kjempemye.. Endret 27. juni 2005 av janfredrik
Shimano Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Gmail! Ja Gmail er jo flott, så Google indekserer all e-posten din. Forøvrig så var jo dette et svært nyttig råd på linje med 'Bytt til Opera!' når noen lurer på hvordan man gjør et eller annet helt standard i IE.... Det varmer om hjertet når folk har så mye å bidra med på forumet. Endret 27. juni 2005 av Shimano
miCro Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Litt moro må man jo få ha i blant. Et tips er jo et tips, uavhengig av hvor lite det hjelper den tipsede (det ordet er alt for lite brukt). Endret 27. juni 2005 av miCro
MeSs Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Ja... vet hotmail suger.. fortsatt ingen som vet? kan ikke være cookies ellerno sånn drit da? har prøvd i både firefox og ie.. MeSs
MeSs Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 nå har ****meg gmail slutta å funke her og.. er bare hvitt bilde, og error on page nederst på statuslinja MeSs
miCro Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Prøv å tømme alt av historikk, cookies, mellomlager, innloggingsinformasjon osv. i firefox, for deretter å prøve igjen.
vpaulsen Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 (endret) --slettet-- Endret 7. juli 2005 av vpaulsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå