DementedAlbino Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Er der noen gode alternativer til norton systemworks? Trenger ikke antivirus, men de andre programmene som defragmenterer, optimaliserer osv.
Dahl Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det finnes mange gratisprogrammer, men så vidt jeg vet så finnes det ikke noe som er gratis og samtidig er alt i en pakke.
DementedAlbino Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 trenger ikke være gratis. Noen som har erfaringer med system mechanic?
pmarius Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Du trenger ikke installere Norton AntiVirus selv om du vil installere Norton SystemWorks. Under installeringen velger du "Custom" installering, så tar du bare bort krysset for Norton AntiVirus. Der kan du også fininstille akkurat de programmene du vil ha/ikke ha i NSW. Bruker Custom install selv hver gang jeg installerer NSW. For eksempel bruker jeg O&O Defrag i stedet for SpeedDisk som følger med NSW, så denne tar jeg vekk. Bruker heller ikke det "diskoppryddingsprogrammet" som følger med, Super Cleaner og Ashampoo Uninstaller gjør denne jobben mye bedre syns jeg. Ellers er NSW helt supert, et program jeg er kjempefornøyd med
cyberpet Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Perfect Disk er et bra program for defragmentering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå