SteinM Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Jeg vurderer å kjøpe dette kortet. Men først vil jeg høre om det er noen av dere som har positive eller negative erfraringer med dette kortet. Mvh Stein
T2 Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Greit bortsett fra at det er AGP-basert og litt utdatert.
tbend Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Greit bortsett fra at det er AGP-basert og litt utdatert. Har ingen negative erfaringer med det kortet (deluxe) Klokka som et hellvette, og ble sykt varmt, derfor tok det kveld fra meg! Agp og Raid funksjoner, Veldig enkel Bios, Pent kort med grei layout. Likte det bedre enn mitt nåværende P4C800-E Deluxe!
audhage Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg hadde det i lang(?) tid, og var kjempefornøyd med det. Nå kjører jeg AMD så jeg kan ikke bruke det lenger. Jeg hadde deluxe-versjonen. Det var et veldig godt kort, med GOD layout (beste jeg har sett hittil) og klokket bra. Jeg hadde ingen problemer med varme, så det var nok kanskje noe galt med det til tbend. Bundelen var veldig god i tilleg. Jeg personlig gir det kortet 10/10. Mvh Audun Hagen
ManagHead Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Greit bortsett fra at det er AGP-basert og litt utdatert. Tja, si ikke det! Man får jo bl.a. 6800U på agp, og p-m passer vel disse kortene?
MajorSmith Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har Deluxe versjonen og har ikke annet enn positive ting å si om dette kortet. Som sagt før i tråden klokker det bra, men det viktigste synes jeg, er at det er dønn stabilt. Anbefales selv om det begynner å bli litt gammelt
Cluster1 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Kjempekort! Dønn stabilt, god klokker og bra bundle. God plass, du får lett en Zalman 7700-Cu på det hvis kabinettet ditt tillater det. Har P4P800-E Deluxe da
el-asso Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Har deLuxe utgaven jeg også. Ett meget bra kort. I følge ryktene skal neste biosoppdatering gi muligheter for å bruke CT adapter, og da åpner en ny verden seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå