Gå til innhold

Noen flere XP optimaliseringsprogrammer jeg bør ha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere XP optimaliserings programmer jeg bør innstallere? (eller programmer som ikke er verdt å ha)

Har disse innstallert:

Bootvis

TuneXP

CCleaner

RegSupreme Pro

CachemanXP

PerfectDisk 7

Takker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takker, skal innstallere de programmene du anbefalte.

Bare tenkte på en ting: Er det vits å innstallere Registry Mechanic når jeg har CCleaner og RegSupreme Pro?

Bare å komme med forslag til flere programmer hvis jeg ikke har alle jeg bør ha :)

Endret av yrjan
Skrevet (endret)
[

Bare tenkte på en ting: Er det vits å innstallere Registry Mechanic når jeg har CCleaner og RegSupreme Pro?

jeg bruker alle 3, mest Registry Mechanic.

men jeg legger merke til at alle 3 finner av og til forskjellige ting.

bruker også av og til RegSeeker:

http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

Endret av gaggen
Skrevet

Syns nesten dette blir litt hysterisk, dere er jo nesten paranoide. Greit å tenke sikkerhet, men det er jo grenser for hvor mange programmer man skal installere, eller?

Er ikke akkuratt expert på dette området, men det var jo ein haug av programmer!

He, he!

Skrevet
Syns nesten dette blir litt hysterisk, dere er jo nesten paranoide. Greit å tenke sikkerhet, men det er jo grenser for hvor mange programmer man skal installere, eller?

Er ikke akkuratt expert på dette området, men det var jo ein haug av programmer!

He, he!

Er helt enig. Mange programmer har nesten de samme funksjonene/fjerner det samme. Er jo visse grenser på hvor mye man trenger.

Skrevet

He, he!

Slike programmer vedlikeholder maskinen, de sikrer den ikke.

Skrevet

He, he!

Er helt enig. Mange programmer har nesten de samme funksjonene/fjerner det samme. Er jo visse grenser på hvor mye man trenger.

Kjekt å ha!

Man bruker som oftest mange i starten og så finner en fort ut hva som er nødvendig og unødvendig. Jeg har også en del programmer som har mange like funksjoner, men alle har et særpreg og kanskje funksjoner som de andre ikke har.

yrjan: Ta en titt på Microsofts PowerToys til XP:

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx

Skrevet (endret)

Det som faktisk kan skje om du har for mange slike programmer er at du klusser til registeret...

Det har skjedd meg før.

Endret av Zapking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...