Dirty^Dog Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Mitt første forsøk på panorering, det er absolutt ikke enkelt..! Her er et par av bildene som ble brukbare..
xD^^ Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Likte bilde Nr.1, det var i "bevegelse" og ingenting forstyrret, fin bakgrunn. Et bra bilde:) Bilde Nr.2 var dessverre litt uklart
alexham Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Bilde 1 er mer klart enn bilde 2, sliksom [KingNorthGarden] også påpekte. Når det gjelder bakgrunnen, synes jeg bakgrunnen på bilde 1 er langt bedre enn bilde 2, fordi den ortogonale veien (den som heller mot veien bilen kjører på) danner et nytt element i bakgrunnen og forstyrrer på den måten. Men det noe som irriterer meg, det er at ikke hele bilene er med - bakdelen mangler på begge. Om det skal være en billedlig effekt ved dette eller ikke, vet jeg ikke.
Dirty^Dog Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 Det irriterer meg også, men med kombinasjonen ca 100mm og 100km\t ++ er det ikke alltid like lett å få bilen i sentrum..
icer Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hvor mange bilder gikk med før du traff bilde1? Skal vel vere "ganske" nøyaktig for å ikke få bilen uklar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå