The_Warrior89 Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 (endret) go ettermiddag! jeg har nettop gjort ferdig et mission som heter Riot i San Andreas. og i morgest jeg skulle spille så er det noe som er blitt veldig rart. når jeg kjører forbi andre biler så exploderer de og når jeg kjører forbi hus så star de fyr! noen som kan hjelpe meg? takker for svar på forhånd Endret 26. juni 2005 av The_Warrior89
Elendil Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Trur du det har noko med det oppdraget du gjorde?
Currybomb Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Ja, det er da byen går kaos, Det er på slutten av spillet du har nådd, du vil se mye rart. Folk løpe rundt med tv i hendene og annet tullball. Bare gjør det du skal gjøre så roer det seg.
Fredrik Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Det er helt naturlig, ja. Det er riot, folk tenner på ting, tar helt av. Så snart du tar over nok turf og gjør siste mission så skal det roe seg.
The_Warrior89 Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 takk for svar.. en kompis av meg trudde det var at jeg hadde trykket inn en kode til spillet..men jeg brånektet på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå