Gå til innhold

MX 1000 - Hvordan bruke alle knapper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å få brukte alle knappene på MX 1000 musa i spill. Noen som har noen tips? Har installert det programmet fra logitech med alle instillengene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke installert noen driver (den trenger man ikke til WinXP, skulle jeg mene), og jeg får til å bruke alle knappene, jeg!

Bruker tommeltastene blant annet i San Andreas for å lene meg bak og fram Utrolig deilig å bruke dem til slike ting, slipper å bruke tre hender, liksom.

Knappen mellom de to tommeltastene bruker jeg ikke (vet ikke hva jeg skal bruke den til).

Tastene oppå musa, bruker jeg bare til det samme som mushjulet, da hjulet av og til kan være litt slapt.

Skrevet

Man trenger ikke driver, men programmet SetPoint som fulgte med musa for at de ekstra knappene skal virke.

Jeg kunne heller ikke bruke de ekstra knappene i spill før jeg lastet ned nyeste versjon av SetPoint. Prøv å laste det ned fra logitech.com.

Hvis du fremdeles ikke får det til kan du bruke SetPoint og sette knappene på musa til "tilordner tastetrykk" og velge de knappene som gjør de tingene du skal i spillet.

Skrevet

Har setpoint, men får ikke til å bruke alle knappene i Joint Ops. Tommelknappene får jeg ikke til å funke. Kanskje spillet rett og slett ikke støtter det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...