Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Klez-viruset ødelagt software o.l??


Anbefalte innlegg

Her en dag for litt siden leste jeg at Klez-viruset skulle "slå" ut.. Derfor lastet jeg ned en fix fra Norman ( tok den som var på toppen av lista til hw.no over klez fixer..) Den fant noen par klez filer.. Senere den dagen skulle min mor sjekke sin nettbank, og til sin store forbauselse funket ikke nettbanken..hmm, tenkte hun.. Hun ringte til nettbanken og spurte om det var noe feil med serverebn demmes.. "Ingenting feil med servern vår, sa de.. Jaja, vi får vel prøve i morra sier mora mi.. SÅ jeg setter meg ned og sjekker mailen min..(fra MSN messenger) HMM, jeg kommer ikke inn på mailen.. Vi ventet til neste dag med å prøve igjen..Det samme skjedde igjen..Mora mi lastet ned en klez fix fra symantec..Den fant en hel haug av klez virus.. Vi har prøvd Opera, men det funker heller ikke.. Den finner ingen sider!

Hvis jeg prøver og sjekke mailen, så sier den at det er en sperre for sikre sider.. :???:

 

Kan Klez viruset ha forårsaket dette, eller hva tror dere..Vi prøver i første omgang å fikse dette uten en format på disken..:???:

 

Hilsen Draco

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...