Ksungam Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 har prøvd meg litt fram i vegas igjen, og laget meg en ny fragmovie... personlig syns jeg den er bedre enn deg forrige. har laget en bedre intro, og creditsene er også litt bedre om noen har lyst til å kommentere den, og komme med tips så blir jeg sjeleglad! LINK
Newt32 Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 (endret) Laster den ned nå. Skal kommentere etterpå Endret 25. juni 2005 av Newt32
Newt32 Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Personlig syns jeg du har aaaaalt for lang intro. Og at du skulle klare å defuse bomba skulle bare mangle... hehe.
Ksungam Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Personlig syns jeg du har aaaaalt for lang intro.Og at du skulle klare å defuse bomba skulle bare mangle... hehe. alt for lang intro på en fragmovie? Og måtte jo ha med deffen da, var jo 1on3 og vant runden!
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 (endret) IKKE bruk tråden min.. er vel en nesten 20 filmer der allerede... Legger den til uansett jeg EDIT: BTW, var ikke dere "fiender" og skulle ta 1on1 da? Endret 26. juni 2005 av Mammuten
Ksungam Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 EDIT: BTW, var ikke dere "fiender" og skulle ta 1on1 da? Vet ikke helt det med fiender men 1on1 skal vi ta! Newt32 prøvde du å lure deg unna? Men ta det på pm til meg, ikke spam ned denne tråden pls
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 den er god.. Tja, grei film da.. Men hvordan fixer du zoom? og hvorfor bruker du SK Player? det funka ikke hos meg det.. Men, har lagt den til hos meg uansett
Ksungam Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 Tja, grei film da.. Men hvordan fixer du zoom? og hvorfor bruker du SK Player? det funka ikke hos meg det.. dobbelt klikk på klippet -> Tools (øverst på skjermen) -> Video -> pan/Crop så gjør jeg no rare greier der som du må finne ut av selv også zoomer den! SK Player bruker jeg får å slippe å ha demoene i csstrike mappa, og får å slippe å skrive inn komandoene i console
Rampage Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Helt fantastisk ZiroN! Mammutten: Husket og lagt inn "linken" til hl? Fordi det er bare et snarveiprog til cs...
Ksungam Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 Helt fantastisk ZiroN! Rampage!!!! Godt å se deg tilbake, har jo hatt lite kontakt med deg etter at sosohal banna meg fra hw.mix
Rampage Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Hehe, ja. Er nå +m og jeg er ikke ao lenger død chan anyways
Ksungam Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 Hehe, ja. Er nå +m og jeg er ikke ao lenger død chan anyways hahahahha :!: setter #wlclan.net i perform eller hva det nå var
-Teddy- Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Syns du kunne gjort litt mer ut av det. Btw, den awp-igjennom på b2 @ dd2 er under WU? Ser i chatten: "De kmr!" Kunne også gjort noe mer utav introen med skrift osv. Alle har da sett de punkete på inferno, men kanskje du skulle ha fått noen folk til å løpe forbi imens? Litt mer spennende vinkler? Fragsa var helt greie, noen litt ekstra pene. Spar opp fler frags og lag noe på minimum 2-3 min da. Stå på! (Og ikke tenk på mine filmer, jeg lærer jeg og )
Ksungam Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Syns du kunne gjort litt mer ut av det. Btw, den awp-igjennom på b2 @ dd2 er under WU? Ser i chatten: "De kmr!" WU? Jo vet, glemte å ta vekk say på klippet. På det nest siste klippet med colt på dd2 glemte jeg faktisk også å ta vekk radaren, men slike feil vil ikke skje på en eventuell ordentlig film jeg skal lage! Kunne også gjort noe mer utav introen med skrift osv. Alle har da sett de punkete på inferno, men kanskje du skulle ha fått noen folk til å løpe forbi imens? Litt mer spennende vinkler? Hehe, jo vet. Det som var meninga var at jeg skulle kjøre freelook gjennom mappet og legge på teksten i dette, men hadde ikke nok plass på disken til alle bildene Så jeg bare tok et par av de bildene som jeg laga og resultat ser du på filmen. Fragsa var helt greie, noen litt ekstra pene. Spar opp fler frags og lag noe på minimum 2-3 min da. Jo takk, det er sånn med meg at jeg sliter litt med å spille bra når jeg vet jeg recorder. Har binda F9 til å recorde nå så jeg setter den på hver gang jeg spiller, syns det er lettere å konse da Så skal få recorda noen flere demoer, så jeg får flere frags. Lager ikke en skikkelig film før jeg har nok frags til en minst 5-6 min film! Stå på! Takk takk, og same to you
Solid Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hvorfor lage cs-filmer for faen. Det gjør jo det samme i hver film. Cs er håpløst.
-Teddy- Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hvorfor lage cs-filmer for faen. Det gjør jo det samme i hver film. Cs er håpløst. Hvorfor poste slike poster? Det er da ikke tvang på å lese disse trådene, er det vel? Men jeg respekterer din mening.
Ksungam Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Hvorfor lage cs-filmer for faen. Det gjør jo det samme i hver film. Cs er håpløst. Du er håpløs som gidder å svare i en tråd du syns er håpløs... Så piss off!
.tomf Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hvorfor lage cs-filmer for faen. Det gjør jo det samme i hver film. Cs er håpløst. Kan du gjerne argumentere på hvorfor du synes CS er håpløst, hvis ikke. Gå å ta deg en bolle og stikk herfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå