gamerman Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Hei Er det noe forskjell mellom disse to ? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Nei, ingen forskjell. Oxidized er bare fargen på telefonen. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Ok , det finnes bare en farge , right ? Må vente helt til 1 juli før jeg får kjøpt den siden expert eller SE trakk dem tilbake for software oppdatering Lenke til kommentar
Andly Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Finnes det ikke en sølv/grå-farge og en svart/sort-farge da? Trodde da det... Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Stemmer det, skal være to farger, sølv og sort, oxidized er den sorte. Vet ikke om den i sølv er her ennå? Har ikke hørt noe om den... Lenke til kommentar
eikum Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Stemmer det, skal være to farger, sølv og sort, oxidized er den sorte.Vet ikke om den i sølv er her ennå? Har ikke hørt noe om den... Etter det jeg har hørt er det kunn skandinavia som har den sorte modellen. Mens alle andre har den i sølv. Var på spaceworld i Ski idag, de kunne ta inn denne i sølv fra en annen importør. Men denne kostet litt mer. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 Sølv har rett og slett ikke kommet ennå. Jeg har ikke sett noen i utenlanske forumer som har hatt sølv heller. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 27. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2005 Sølv har rett og slett ikke kommet ennå. Jeg har ikke sett noen i utenlanske forumer som har hatt sølv heller. Den har kommet den. Kjenner flere som har denne i statene og spania. Etter det jeg kjenner til finnes kunn den sorte k750i som standard her i skandinavia. Men andre land kan også få tak i denne enten via import eller under navnet; Sony Ericsson K750i Limited Editon. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Sølv har rett og slett ikke kommet ennå. Jeg har ikke sett noen i utenlanske forumer som har hatt sølv heller. Den har kommet den. Kjenner flere som har denne i statene og spania. Etter det jeg kjenner til finnes kunn den sorte k750i som standard her i skandinavia. Men andre land kan også få tak i denne enten via import eller under navnet; Sony Ericsson K750i Limited Editon. Jeg kan ikke finne den i utlandet heller, kan du linke til en utenlansk web-shop som selger den? Lenke til kommentar
LilleGud Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) tjihii Endret 28. juni 2005 av LilleGud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå