Gal_ape Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 noen som vet hvordan man kan vaske bilen sin?? har prøvd og kjøre i bilvasken men det fungerer ikke :S er sikker på at d skal gå og vaske bilen!
KristianF Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 du må huske å kjøre rette veien i den vaskemaskinen, så skal det funke.. Mener å huske at jeg gjorde det en gang..
genser Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 -The Cars Don't Get dirty, they're ALWAYS dirty. they dont get clean! On the PS2, the cars actually got dirty, and you were able to clean them by going to a pay and spray, on the pc that doesn't happen. Høres altså ut som man har gått glipp av noe på PC-versjonen.
Gal_ape Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Skrevet 26. juni 2005 okey! tusen takk for svar! suuuuuuger at man ikke kan vaske dem! spess når jeg har "pimpa" en cheetah DOH
Fredrik Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Det med at de er skitne nederst på bilen suger. :\
Mats1988 Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Det med at de er skitne nederst på bilen suger. :\ Jeg synes det er bedre enn at de er skinnende rene hele tiden
Cursio Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Det med at de er skitne nederst på bilen suger. :\ Ja, dette synes jeg også er dumt, de burde vært perfekte når du "overtok" dem, særlig de mer påkostede bilene!
amarios Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 bare å lakkere bilen svart så vises det ikke at den er skitten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå