P-in-P Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 (endret) Hei! Jeg har nettopp skaffet meg GTA:SA, men jeg vet ikke hvor lenge jeg gidder å spille det hvis denne camera buggen vedvarer. Problemet er at når jeg går inn i et kjøretøy og ikke beveger musa vil kameraet starte å gå rundt å rundt, mens når jeg kjører så ser en bilen litt fra siden. Noen som har opplevd noe lignende og/eller vet hvordan en fikser det? Edit: Og en ting til kameraet styrer ikke ettersom en kjører men en må hele tiden flytte musen så en ser noe... Endret 25. juni 2005 av P-in-P
KristianF Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Gå i options og velg at du vil styre med musa.. Da vil ikke kamera vimse rundtom.. Og du kan, vist du vil, styre biler med musa, noe som er lettere..
P-in-P Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Etter at jeg gjorde som du sa ble det hele bare mye verre, det resulterte i at kameret ikke ville stoppe å rotere selv om jeg beveget på musa Hva i helvete er dette for noe tull fra Rockstar?
P-in-P Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Fant ut at dette også gjelder når jeg prøver å sikte med et våpen...
Reacher Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Bare kjør rundt en stund for å bli vant til systemet. Bruk musa når du kjører for å få bedre overblikk foran og rundt deg. Etterhvert synes du det er gull.
Bear^ Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Har du tilkoblet noe gamepad eller noen form for kontroller? hadde nemlig nogen lunde samme problem i GTA3, bare at hele personen snurret og det stoppet når jeg kom i bil, men GTA SA har et mer selvstendig kamerasytem enn GTA3. Om du har noe slikt tilkoblet, prøv å koble det fra.
P-in-P Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Har du tilkoblet noe gamepad eller noen form for kontroller? hadde nemlig nogen lunde samme problem i GTA3, bare at hele personen snurret og det stoppet når jeg kom i bil, men GTA SA har et mer selvstendig kamerasytem enn GTA3. Om du har noe slikt tilkoblet, prøv å koble det fra. Jepp, det var det som var problemet Jeg hadde Nostromo N50 tilkoblet, den lå helt innpå tastaturet så en knapp ble klemt inn
Bear^ Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Har du tilkoblet noe gamepad eller noen form for kontroller? hadde nemlig nogen lunde samme problem i GTA3, bare at hele personen snurret og det stoppet når jeg kom i bil, men GTA SA har et mer selvstendig kamerasytem enn GTA3. Om du har noe slikt tilkoblet, prøv å koble det fra. Jepp, det var det som var problemet Jeg hadde Nostromo N50 tilkoblet, den lå helt innpå tastaturet så en knapp ble klemt inn Neimen se dera ja. Fint at det ordna seg. Kjør nå forsiktig i GTA da
P-in-P Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Har du tilkoblet noe gamepad eller noen form for kontroller? hadde nemlig nogen lunde samme problem i GTA3, bare at hele personen snurret og det stoppet når jeg kom i bil, men GTA SA har et mer selvstendig kamerasytem enn GTA3. Om du har noe slikt tilkoblet, prøv å koble det fra. Jepp, det var det som var problemet Jeg hadde Nostromo N50 tilkoblet, den lå helt innpå tastaturet så en knapp ble klemt inn Neimen se dera ja. Fint at det ordna seg. Kjør nå forsiktig i GTA da Skal vise deg forsiktigt jeg Mens jeg hadde problemet var det ganske så mange som måtte bøte med livet i det spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå