Gå til innhold

Merkelig problem med kamera i GTA:SA..?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har nettopp skaffet meg GTA:SA, men jeg vet ikke hvor lenge jeg gidder å spille det hvis denne camera buggen vedvarer.

Problemet er at når jeg går inn i et kjøretøy og ikke beveger musa vil kameraet starte å gå rundt å rundt, mens når jeg kjører så ser en bilen litt fra siden.

Noen som har opplevd noe lignende og/eller vet hvordan en fikser det?

Edit: Og en ting til kameraet styrer ikke ettersom en kjører men en må hele tiden flytte musen så en ser noe...

Endret av P-in-P
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at jeg gjorde som du sa ble det hele bare mye verre, det resulterte i at kameret ikke ville stoppe å rotere selv om jeg beveget på musa :no:

Hva i helvete er dette for noe tull fra Rockstar?

Skrevet

Bare kjør rundt en stund for å bli vant til systemet. Bruk musa når du kjører for å få bedre overblikk foran og rundt deg. Etterhvert synes du det er gull.

Skrevet

Har du tilkoblet noe gamepad eller noen form for kontroller? hadde nemlig nogen lunde samme problem i GTA3, bare at hele personen snurret og det stoppet når jeg kom i bil, men GTA SA har et mer selvstendig kamerasytem enn GTA3. Om du har noe slikt tilkoblet, prøv å koble det fra.

Skrevet
Har du tilkoblet noe gamepad eller noen form for kontroller? hadde nemlig nogen lunde samme problem i GTA3, bare at hele personen snurret og det stoppet når jeg kom i bil, men GTA SA har et mer selvstendig kamerasytem enn GTA3. Om du har noe slikt tilkoblet, prøv å koble det fra.

Jepp, det var det som var problemet :thumbup:

Jeg hadde Nostromo N50 tilkoblet, den lå helt innpå tastaturet så en knapp ble klemt inn ;)

Skrevet

Jeg hadde Nostromo N50 tilkoblet, den lå helt innpå tastaturet så en knapp ble klemt inn ;)

Neimen se dera ja. Fint at det ordna seg. Kjør nå forsiktig i GTA da :p

Skrevet

Neimen se dera ja. Fint at det ordna seg. Kjør nå forsiktig i GTA da :p

Skal vise deg forsiktigt jeg :p

Mens jeg hadde problemet var det ganske så mange som måtte bøte med livet i det spillet :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...