Gå til innhold

BF2 multiplayer henger seg opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oppdatert punkbuster og Skjermdriverne.

doh.. neinei, jeg sa hovedkort driver, ikke skjermkort driver.. det gjorde jeg og det funka, jeg trodde at uninnstallert steam hadde fiksa det men nei.. så oppdatert jeg hovedkort drivers, etter det :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem har Nforce hvoedkort? last ned ny driver!

hver gang jeg skal installere driverne så kommer det sånn at microsoft anbefaler at du avslutter installasjonen ellers så kan hele pcn bli ødelagt (ikke direkte, men noe i den dur'n)

Skrevet (endret)

Jeg har instalert de siste skjermkortdriverne men har fortsatt dette problemet. Spillet henger etter 10 sek konsekvent på de fleste servere, men jeg har merket at det er noen servere jeg kan spille lenger på uten at spillet henger seg. (Spilte en hel time i strekk før spillet hang seg i går! Wohoo :w00t: )

Jeg hadde lignende problemer med BFV og BF2 demoen, hvor det hendte de hang seg, BFV var skikkelig ille, men det trodde jeg var på grunn av en feil i installasjonen som skjedde på grunn av skadet CD den gangen, nå tenker jeg at det kan være en sammenheng. Battlefield 2 demoen hadde også en tendens til å henge seg opp men da fikk jeg i det minste spilt tre- fire runder før den ga seg. På Battlefield 2 er det så ille at det ikke er noe vits i å spille...

Hadde vært veldig fint om noen kunne komme med noen forslag til hva som er galt. Har ikke merket noe forskjell på om problemene skjer på punkbusterservere, rankede servere osv som Arthas snakket om, virker som om det er helt tilfeldig hvor jeg kan spille lenge og hvor jeg ikke kan det....

Veldig kjedelig problem :( , så om kunne hjelpe meg er jeg evig takknemmelig!

Edit: Jeg bruker ingen av de programmene som er nevnt som problemskapende over i tråden

Endret av Pondus100
Skrevet (endret)

Huff! Det irriterter meg veldig at folk kan IKKE lese >.< !!!

Pondus100: Jeg har sagt det 2 ganger i tråden, prøv å oppdatere

hovedkort driver

Arthas: bare hyggelig ;) jeg er nok den eneste som har funnet det ut, har sjekket internett men ingen har gjort det ;P *føler seg klok*

Endret av andre_goaaal
Skrevet
Pondus100: Jeg har sagt det 2 ganger i tråden, prøv å oppdatere hovedkort driver

Takk, takk, takk så det ikke før nå 0 :blush: .

Funker nå. Takk for hjelpen! :yes:

Skrevet

Nå får jeg det iallefall til å virke.

Må kjøre addaware for å tømme maskinen for dritt for at det skal virke på multiplayer.

Må isåfall innstalere på nytt om jeg skal bli kvitt den feilen.

Men generelt tror jeg det er mye bugs i spillet foreløbig.

Morro er det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...