Moskus Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Cakewalk er ikke lenger blant oss, men Sonar er oppfølgeren, og på høyde med de store sequencerprogrammene. Cakewalk er fremdeles i blant oss. Det er et firmanavn (eller var en avdeling av 12Tone?). Cakewalk har aldri vært et produktnavn, "Pro Audio" var produktet. SONAR 1 kan i så måte sees på som "Pro Audio 10"... Anbefaler en titt på SONAR 4 Pro.
minotir Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Guitar Pro 4 er et genialt programm, men du må kunne noter (evt. gitat tabulatorer) kan legge til slag verk og alt legger med et morsomt eksempel jeg har laga EDIT: glemte vedlegg http://www.home.no/zatyr89/blomsterv2.mid Endret 1. juli 2005 av minotir
riktig Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Cakewalk er fremdeles i blant oss. Det er et firmanavn (eller var en avdeling av 12Tone?). Cakewalk har aldri vært et produktnavn, "Pro Audio" var produktet. SONAR 1 kan i så måte sees på som "Pro Audio 10"... Anbefaler en titt på SONAR 4 Pro. Ah, min feil. Da rota jeg litt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå