Gaby Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hei! Har en kamerat som i går påstod at Limewire (P2P program) sender ut reginger til alle sine norske brukere i løpet av et år.. Jeg har aldri hørt om noe slikt med Limewire, og synes det virka rart. Men for å være på den sikra sida bare poster jeg et inlegg her, for å være sikker.. Er det noen som har hørt om noe slikt så vær så snill å si ifra ! Eller noen som kan avkrefte det da
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Rett og slett ren bullshit. Dog koster det penger å bruke Limewire Pro, men det bruker svært få.
Goscinny Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Vel. Det er to utgaver: Free edition og PRO. Da tror e du skjønner hvilken utgave du skal betale for. www.limewire.com
Propaganda Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 hvis han har pro utgaven,så kan det nok hende han har fått brev om betaling,men det er helt valgfritt.
_Adler_ Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Si at man bruker PRO, hvordan kan Limewire finne ut hvem man er og sende regning? Syns dette høres veldig merkelig ut.
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 For å bruke Pro må man vel registrere seg med kontaktadresse.
So|o Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Regner med at betaling for PRO foregår som de fleste andre nett-tjenester (kredittkort og lignende) og ikke via vanlig faktura.
Propaganda Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Regner med at betaling for PRO foregår som de fleste andre nett-tjenester (kredittkort og lignende) og ikke via vanlig faktura. sant,men han kan ha fått en bekreftelse i posten,som han igjen omtaler som regning blant venner
Chakl Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hei!Har en kamerat som i går påstod at Limewire (P2P program) sender ut reginger til alle sine norske brukere i løpet av et år.. Jeg har aldri hørt om noe slikt med Limewire, og synes det virka rart. Men for å være på den sikra sida bare poster jeg et inlegg her, for å være sikker.. Er det noen som har hørt om noe slikt så vær så snill å si ifra ! Eller noen som kan avkrefte det da Hvordan kan Limewire sender deg regning i posten når de ikke vet hvem og hvor du bor? Si til vennen din at han tar helt feil! *Det er faktisk flere som bruker Pro gratis Har ikke sagt noe ulovlig nå.
Gaby Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Jepp! Og jeg bruker ikke PRO, bare så dere veit det Han snakka om at de hadde noen servere i Oslo som logga IP, men jeg vet ikke helt jeg ... Bruker ihvertfall Limewire GRATIS..
aadnk Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Han snakka om at de hadde noen servere i Oslo som logga IP, ... Bare for å understreke det: For det første er en slik aktivitet meget usannsynlig, og ennvidere hjelper ikke en IP-adresse noe særlig i retning av å få skaffet riktige personopplysninger. Den eneste måten dette kan oppnås, er å be den relevante ISP om å sende disse opplysningene, men naturligvis kan ikke hvem som helst be om dette. Nei, som oftest skjer slike utleveringer på anmodning fra politet , og da med særdeles god grunn. Endret 27. juni 2005 av aadnk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå