Gå til innhold

Regninger fra Limewire ?

Gaby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en kamerat som i går påstod at Limewire (P2P program) sender ut reginger til alle sine norske brukere i løpet av et år.. Jeg har aldri hørt om noe slikt med Limewire, og synes det virka rart. Men for å være på den sikra sida bare poster jeg et inlegg her, for å være sikker..

Er det noen som har hørt om noe slikt så vær så snill å si ifra !

Eller noen som kan avkrefte det da :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at betaling for PRO foregår som de fleste andre nett-tjenester (kredittkort og lignende) og ikke via vanlig faktura.

Skrevet
Regner med at betaling for PRO foregår som de fleste andre nett-tjenester (kredittkort og lignende) og ikke via vanlig faktura.

sant,men han kan ha fått en bekreftelse i posten,som han igjen omtaler som regning blant venner :p

Skrevet
Hei!

Har en kamerat som i går påstod at Limewire (P2P program) sender ut reginger til alle sine norske brukere i løpet av et år.. Jeg har aldri hørt om noe slikt med Limewire, og synes det virka rart. Men for å være på den sikra sida bare poster jeg et inlegg her, for å være sikker..

Er det noen som har hørt om noe slikt så vær så snill å si ifra !

Eller noen som kan avkrefte det da :thumbup:

Hvordan kan Limewire sender deg regning i posten når de ikke vet hvem og hvor du bor?

Si til vennen din at han tar helt feil!

*Det er faktisk flere som bruker Pro gratis ;)

Har ikke sagt noe ulovlig nå.

Skrevet

Jepp! Og jeg bruker ikke PRO, bare så dere veit det :p

Han snakka om at de hadde noen servere i Oslo som logga IP, men jeg vet ikke helt jeg ... Bruker ihvertfall Limewire GRATIS.. ;)

Skrevet (endret)
Han snakka om at de hadde noen servere i Oslo som logga IP, ...

Bare for å understreke det:

For det første er en slik aktivitet meget usannsynlig, og ennvidere hjelper ikke en IP-adresse noe særlig i retning av å få skaffet riktige personopplysninger. Den eneste måten dette kan oppnås, er å be den relevante ISP om å sende disse opplysningene, men naturligvis kan ikke hvem som helst be om dette. Nei, som oftest skjer slike utleveringer på anmodning fra politet , og da med særdeles god grunn.

Endret av aadnk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...