Gå til innhold

Hva gjør deg annderledes?

jensemil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
' date='26/06/2005 : 19:15']
Hvor mange andre tror du har Supermann-t-skjorte? :huh:

Du tror vel tilfeldigvis ikke at det var tull?

Var det ikke seriøst da? :dontgetit:

Jeg er høy, hvertfall i forhold til visse andre.. *Host*[KingNorthGarden]*Host*

:tease:

Skrevet (endret)

Mislykka kjærlighetsliv, fucka forhold til damer, aldri klart å blitt sammen med noen(nesten mange ganger). Klart å fucke det opp rett før fordi jeg var redd.

Er meg selv, gir faan i folk som er frekk mot meg. Har ofte blitt kompis med folk, plutselig har de blitt frekk mot meg, osv.. Ikke mange kompiser jeg har som varer for å si det sånn.

Folk har spredd ett haug av rykter mot meg som er så usann som mulig...

Tror at det var alt.

Endret av XzYLsiT
Skrevet
' date='26/06/2005 : 19:15']
Hvor mange andre tror du har Supermann-t-skjorte? :huh:

Du tror vel tilfeldigvis ikke at det var tull?

...

Tenkt over at jeg kanskje tulla?

Skrevet

Jeg er glad i å samle på gamle ting, men det skal ikke bare samles på, det skal brukes. Problemet er bare at det er ikke alle som synes det er like interessant å sitte å se på gamle 16mm undervisningsfilmer sammen med meg. Også tror jeg hele klassen på ungdomsskolen syntes at jeg var litt rar når det gjaldt musikk; både selve musikken og avspillingsutstyret. Det siste halvåret i 10. klasse brukte jeg en 1968-modell Tandberg båndopptaker til å spille musikk i friminuttene, og alle syntes det var helt snålt. Bortsett fra lærerne, da, som syntes det var kult. Hvis noen klagde på musikken, sa jeg bare: "Ja, du får ta med et bånd selv, da...". Også har jeg tispe-fobi (les: totalt uinteressert i jenter), i allefall i følge en i klassen, men han har nok rett.

Jeg kunne sikkert fortsatt i en evighet.

Skrevet

Jeg drev med sirkus og hockey. Ingen andre i vennekretsen som driver med det. Så er jeg den eneste som hører på metall og går med naglebelte (yeah, real satanic :p).

Også er jeg den eneste hvite utlendingen i gjengen. Foreldre fra Wales og Sverige.

Det har både sine bakdeler, og fordeler. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...