Gå til innhold

En liten Wailing Caverns skryt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom akkurat ut fra Wailing Caverns nå.

Begynte med en gruppe på 5, meg Shaman lvl24, to Prester lvl19 og lvl21, en Druid lvl19 og en (j*vla ninja looter av en) Warrior på lvl29

Kommer inn, stikker og tar Lady Anacondra, gikk helt fint, på vei til Lord Cobrahn så lagger Presten på lvl21 ut og kommer ikke tilbake, så da er vi 4.

Løper videre og underveis merker vi at Warrioren ruller på allt, og blir ganske irritert da han faktisk ruller på en del av Embrace of the Viper settet, som Lord Pythas dropppet. Lurer han da til å gjøre meg til Party Leader og jeg setter på Master Looter.

Etter at vi drepte den Lizard tingen så merker han at det er Master Loot og stikker fra gruppa, velvel tenker vi og fortsetter videre. Kan jo i det minste prøve.

Sniker oss forbi de fleste av mobsa, og kommer trygt fram til Lord Pythas og The Everliving.

Dreper Pythas lett og de 2-3 andre mobsa som er der...

Så skal vi ta The Everliving, jeg tanker, Druid i Caster Form finner fort ut at her trengs Bear Form. Mens Presten healer for harde livet og går tom for mana når Everliving er på 40% helse. Jeg hadde mana nok til 2 Lesser Healing Wave, og etter det ble det slutt for min del, Everliving var da nede på 10% helse. Druiden får panikk og begynner å løpe litt, men stopper og slår, får han ned på 3% før Druiden dør.

Merk at Presten er tom for mana men han stiller seg opp, tanker med staven sin og venter på å få nok mana til en Mind Blast, den går i boks og Everliving faller død om etter et slag til av staven hans. Vill jubel i Party Chat og Presten nede på 32hp igjen.

Det føltes så godt at jeg måtte bare dele det med dere :D

Kommenter gjerne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gratz :thumbup: Sånne ting gir en herlig følelse. Hadde en liknende opplevelse som dere da dere sloss mot The Everliving for en stund siden.

Vi var en gruppe på 5 som tok turen til Maraudon. Jeg (da en lvl 49 Mage), Warrior, Priest, Hunter og en til som jeg ikke husker (Alle rundt 50). En av oss hadde sceptert og vi gikk for et Princess run. Etter langt om lenge kom vi endelig fram til misfosteret.

Alle spiste og drakk og buffa seg opp. Warrioren drepte skilpaddene for å få opp ragen, og så angrep vi. Det begynte bra med at warrioren ble holdt i live a priesten, men plutselig falt helsen hans drastisk og warrioren døde. Vi hadde dermed ingen som kunne holde aggro like bra, og prinsessen gikk på priesten, og snart lå resten av gruppa og spiste jord, untatt meg. Theradras hadde mistet mye av livsgnisten sin og det var da min oppgave å få henne i bakken.

Etter intents pumping av fireballs osv. begynte manaen å gå tom, det samme gjorde hp`en. Jeg brukte opp Mana steinen min og kastet mine siste fireballs. Da jeg hadde 14 hp og da den siste fireballen var kastet før manaen var tom gikk hun i bakken. For en følelse :thumbup:

Edit: Leif.

PS. HATER foresten folk som leaver i instancer og som ninja looter :(

Endret av Sykkel
Skrevet

haha, skjedde med meg i uldaman.

Vi prøvde på aercheades (siste boss) og hadde en warrior lvl 45, shaman 43, prest lvl 41 og mage 45 + meg 43 rogue.

Ingen hadde tatt henne før, men jeg og magen hadde lest om taktikken, og det funka helt til de elitene kom og slakta presten, så resten av oss untatt warrioren som fikk tatt ned bossen og han hadde 28 liv igjen og fikk 2,5 k xp :p

Skrevet

Har hatt to slike opplevelser selv: i Sunken og i Strat ^^

starter med sunken da.. Vi var bare lvl 50-53 folk o gruppa og på eranikus så fikk vi vår første wipe. vel nesten da :yes: starta med at roguen tok aggroen fra warrioren så roguen døde. da var vel eranikus nede på halvt liv. så tok dragen priesten vår og fløy på meg. warrioren taunta og når eranikus var nede på 4 % døde warrioren og jeg hadde ikke mere mana etter å ha heala han. Landa en crit på 1100 med seal of command, og med 300 HP igjen smakte Eranikus gress :D de andre ble sure og tok HS før jeg l00ta så jeg fikk både et fint skjold, quest item og en øks :love:

ok, ikke spør meg hvordan det går an å nesten wipe på baron men jaggumeg så klarte den verste n00bgruppa noensinne det :thumbdown: starta med at warrioren charge mens vi regena utafor ziguraten. han ble selvsagt mos av baron og når vi kom ned hadde vi ikke MT, så jeg som pala måtte tanke :thumbdown: klarte det sånn nogenlunde bra inntill magen vår oppdaga addsene. han skjønte ikke at han skulle AoE dem og de ga masse hp til baron før de slakte magen også locken. roguene klikka på baron og tok masse hp av han. jeg BoP,a den ene roguen når baron fløy på han men selsvagt måtte den andre roguen ta aggroen fra meg og bli drept. så sto den andre roguen for tur. bare meg og en prest igjen og etter laaang tid klarte vi å ta baron :thumbup: hjalp også på gleden at han droppe LF legplates :dribble:

Skrevet
Grattis!

Bra gjort må jeg si!

Fuck han ninja-looteren! Husker du navnet hans? Isåfall si det til alle at han ninja-looter!

Hewey het han.. Holder til på Stormscale :thumbup:

Skrevet
jeg soloa wailing caverns på lvl 43 eller no for det Viper settet, fikk hele på 2 runs :p

På 2 runs?!

Har vært der over 10 ganger nå og bare fått Armor og Gloves, men gir ikke opp for det :D

Skrevet

Haha! Jeg drev litt dank i crossroads i dag (lvl 53 prest, stormscale) Så kom det en stakkarslig warrior på lvl 29 og spurte om jeg kunne hjelpe han med WC. Han hadde blitt kastet ut for å ta et item han trengte sa han ;)

Skjønte tegninga og avviste han blankt.. morsomt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...