pfa87 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har kjøpt Battlefield 2, og laget account. Selv om jeg joiner ranked servere, står alt på null på profilen min! Hvorfor?
sun360 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Lurer faktisk på det samme jeg også..... Mens vi er på temaet, er det bare meg eller "lagger" "ranked" serverne mer enn de "vanlige"????
pfa87 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 jepp, håper catch oppretter servere på BF2 snart.
Simen1 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden. Stenging unngås såvidt fordi trådstarter tydeligvis er ny og ikke har kommet helt inn i systemet her å forumet. Tråden flyttes fra "Diskuter spill og tilbehør - PC" til "Spill -> Battlefield". Endret 24. juni 2005 av Simen1
Anbefalte innlegg