Gå til innhold

hvordan åpne port på router? (counter-strike)


krest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei har litt problemer med å fatte hvordan jeg skal få åpnet en port for cs-1.6 med min billion bipac 7402 router/modem. litt usikker på hva jeg skal putte inn i de forskjellige rutene her. noen forslag :no:

Trykk Enable på kolonen etter CUSeeMe, skriv CS, i den første plassen, TCP/UDP i andre ruten, 27015 - 27020 i fjerde, ingenting i femte, din IP i sjette.

 

Men hører denne egentligt til her? hører den ikke til på counterstrike forumet under Spill? Raportert

Lenke til kommentar
hei har litt problemer med å fatte hvordan jeg skal få åpnet en port for cs-1.6 med min billion bipac 7402 router/modem. litt usikker på hva jeg skal putte inn i de forskjellige rutene her. noen forslag :no:

Trykk Enable på kolonen etter CUSeeMe, skriv CS, i den første plassen, TCP/UDP i andre ruten, 27015 - 27020 i fjerde, ingenting i femte, din IP i sjette.

 

Men hører denne egentligt til her? hører den ikke til på counterstrike forumet under Spill? Raportert

Denne hører til i nettverk.

 

Forresten til trådstarter: disse spørsmålene kommer flere ganger daglig, så hvis du hadde tatt deg tid til å søke, ville du antageligvis funnet et svar ganske raskt.

Er vel rett og slett at folk ikke gidder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...